• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد: توجه به مناطق حاشیه‌‌ای ارومیه در سال 93
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد: توجه به مناطق حاشیه‌‌ای ارومیه در سال 93

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه و به نقل از خبرگزاری فارس،پرویز جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه، اتحاد و همدلی را لازمه توسعه مناطق شهری دانست و افزود: ارائه خدمات مساوی و عادلانه به مناطق مختلف شهر در سایه تدبیر، همکاری و تعامل امکان‌پذیر است.

جلیلی به تخصیص بخش بزرگی از بودجه به کارهای عمرانی به ویژه ساخت و تکمیل تقاطع‌های غیرهم‌سطح اشاره کرد و گفت: توسعه فضای سبز و انجام کارهای فرهنگی باید در کنار فعالیت‌های عمرانی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه به سپری شدن روز شورا اشاره کرد و گفت: این روز فرصت مغتنمی برای تشریح عملکرد شورا بود، چرا که نشاط و امیدواری را بین مردم طنین‌انداز می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امسال برای تحقق بودجه یک‌هزار میلیارد تومانی شهرداری ارومیه تلاش می‌شود، اضافه کرد: تاکنون شهرداری ارومیه چنین تجربه‌ای نداشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که امسال فصل نو و درآمد پایدار از طریق جذب سرمایه‌گذار برای شهرداری گشوده شود تا در عمران، آبادانی و خدمات‌رسانی به مردم هزینه شود.

جلیلی از فرماندار ارومیه به دلیل داشتن تعامل نزدیک با مجموعه مدیریت شهری در اجرای پروژه‌های فاخر تقدیر کرد و گفت: با مساعدت فرمانداری امسال کارهای بزرگ و ماندگار در ارومیه انجام می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه به کارگیری عزم ملی برای توسعه، عمران و آبادانی ایران اسلامی را یک امر ضروری دانست و تاکید کرد: با تحقق بخشیدن به منویات رهبری، مشکلات زیادی در همه حوزه‌ها رفع می‌شود.

Print
1065 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان