• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

روشنایی خیابان المهدی با هدف کاهش حوادث تأمین شد/تجهیزات شهری اموال تمامی شهروندان هستند
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

روشنایی خیابان المهدی با هدف کاهش حوادث تأمین شد/تجهیزات شهری اموال تمامی شهروندان هستند

رییس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه،  بهمن تمجیدی اظهار کرد : محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار یکی از اهداف مهم مدیریت شهری است و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه اهتمام ویژه ای در این خصوص دارد .
وی افزود: روشنایی بلوارها، میادین و معابر یکی از عناصر اصلی مبلمان شهری محسوب می شود و از جایگاه ویژه‌ای در معماری و شهرسازی برخوردار ودر طراحی شهری بسیار حائز اهمیت است .
رییس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه با اشاره به تامین روشنایی خیابان المهدی گفت: پروژه تامین روشنایی این محدوده با همت و تلاش واحد تاسیسات برق سازمان با حفاری و کابل کشی بطول ۱۵۰۰ متر و نصب پایه چراغ منشوری ۷ متری به تعداد ۴۱ عدد و همچنین نصب پروژکتور های  LED کم مصرف به تعداد ۸۲ عدد در جهت رفاه حال شهروندان و نیز کاهش حوادث احتمالی این مسیر تکمیل شده است. 
تمجیدی در پایان خاطرنشان کرد: وسایل و تجهیزاتی که در سطح شهر و بوستانها نصب و جانمایی می شوند برای زیباسازی شهرمان به کار گرفته میشوند و اموال همه شهروندان به شمار می آید ، لذا از شهروندان گرامی تقاضا داریم در حفظ و نگهداری آنها تلاش مستمری داشته باشند .

Print
294 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان