• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رونق اقتصادی منطقه 3 ارومیه با اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رونق اقتصادی منطقه 3 ارومیه با اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛ رسول حاج بیگی، شهردار منطقه 3 با اشاره به نوسازی در منطقه 500 دستگاه شهید باهنر ارومیه و ایجاد مجتمع‌های مسکونی، تجاری و خدماتی در قالب پروژه سرمایه‌گذاری، اظهار کرد: تفاهم نامه طرح نوسازی منازل مسکونی 500 دستگاه شهید باهنر به امضا رسیده و با همکاری سازمان ملی مسکن و شهرداری ارومیه در آینده وارد فاز اجرایی می‌شود.
وی با بیان این که چند پروژه سرمایه گذاری برای نیل به اهداف سرمایه گذاری و با توجه به اهمیت تامین منابع مالی در حل مشکلات شهری و توسعه رفاه اجتماعی شهروندان در منطقه 3 شهر ارومیه در حال مطالعه و اجراست، اظهار کرد: پروژه نوسازی 500 دستگاه شهید باهنر، ایجاد مجتمع‌های تجاری خدماتی در 45 متری ایثار، فدائیان اسلام جنب آپارتمان‌های اسکان، محل آتش نشانی جنب دبیرستان دخترانه شاهد در خیابان شهید باهنر، 32 متری فرهنگیان و ایجاد بازارچه در آن و نیز پارکینگ طبقاتی در 32 متری فرهنگیان از جمله پروژه‌های سرمایه گذاری در این منطقه است.

 

شهردار منطقه 3 با اشاره به پروژه سرمایه گذاری 45 متری ایثار، بیان کرد: این پروژه در قالب مجتمع‌های تجاری و خدماتی وارد مرحله عقد تفاهم نامه شده است. حاج بیگی با اعلام این که برای جذب سرمایه گذاران بومی و خارجی برای منطقه 3 فراخوان‌های زیادی در شهر ارومیه ارائه شده است، بیان کرد: حضور سرمایه‌گذاران در منطقه و اجرای پروژه‌های تجاری، خدماتی و گردشگری باعث توسعه و رونق اقتصادی منطقه می‌شود.
شهردار منطقه سه در ادامه با بیان این که می‌توان با گسترش و توجه بیشتر به فضاهای سبز شهری به توسعه پایدار شهری نزدیک شد، افزود: شهرداری برای توسعه فضای سبز، چندین پارک در منطقه 3 ایجاد کرده است و سه پارک دیگر را هم در دست اجرا دارد.
وی اظهار کرد: فضاهای سبز شهری علاوه بر ارتقای کیفیت منظر شهری در زیبایی‌شناسی و هویت نیز موثر است و می‌تواند از تخریب اقتصادی و فیزیکی، افت کیفیت زندگی، آلودگی، تراکم و مهاجرت‌ها به مرکز شهر پیشگیری کند.

Print
574 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان