• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

زنان به جهت تأثير بخشي در جامعه بيشتر مورد هجمه فرهنگ غربي هستند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

زنان به جهت تأثير بخشي در جامعه بيشتر مورد هجمه فرهنگ غربي هستند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه لطیفه مبیّن اظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس بخاطر اينكه هدف الهي و براي رضاي خدا بود مردم انقلابي با آرمان و نيت الهي حركت عظيمي را شروع كردند كه در نهايت به پيروزي انجاميد.

وي با بيان اينكه اين حركت الهي به خاطر حفظ آرمانهاي كشور و امام راحل صورت گرفت، افزود: اين حركت حركتي بود كه براي خدا و با اخلاص انجام شد و مطمئنا نيز جاويد و ماندگار خواهد بود.

خانواده هاي شهدا مدال افتخار دفاع مقدس هستند

عضو شوراي اسلامي شهر اروميه خانواده هاي شهدا را مدالهاي افتخار دفاع مقدس عنوان كرد و گفت: زنان در اين حركت نقش بسيار پررنگ و حياتي بر عهده داشتند چرا كه آنان در تمام دوران ها دوشادوش مردان تلاش كردند و در تمام عرصه هاي كاري و صحنه هاي مديريتي، سياسي و اجتماعي تلاش كردند و در كنار اين تلاشها حريم خانواده را حفظ كردند وبه تربيت فرزنداني كه پاسدار ارزشهاي نظام باشند همت گمارند.

وي نصب يادمان زن و مقاومت در پارك ائللرباغي اروميه را حركتي بسيار ارزشمند در جهت پاسداشت و قدرداني از زنان ايثارگر عنوان كرد و بر جمع آوري و ثبت آثار زنان شهيده تأكيد كرد.

لزوم ثبت و انتقال سيره زنان شهيده به نسل جوان

مبيّن افزود: نخبگان فرهنگي و علمي سيره شهداي زن را ثبت و جمع آوري و در قالبهاي هنري و فيلمهاي موثر پخش كنند تا در نسل امروز سيره زنان شهيده آشنا شوند و بتوانند با تأثيرپذيريي از اين دستاوردهاي گران مايه راه اين شهدا را ادامه دهند.

وي اظهار كرد: موفقيت مردان در جامعه مديون زنان تلاشگر در خانواده است اگر بتوانيم جايگاه زنان را به خوبي به تصوير بكشيم زنان در جامعه پيش از پيش احساس هويت و شخصيت خواهند كرد.

عضو شوراي اسلامي شهر اروميه تصريح كرد: زن تأثير بخش در جامعه است و به همين دليل بيشتر مورد هجمه دشمن و فرهنگ غربي است و اين امر تلاش بيشتر را مي طلبد تا زنان ايران اسلامي به جايگاه خود بازگردند.

حادثه منا حاكي از بي درايتي و بي كفايتي متوليان خانه خداست

وي با اشاره به حادثه تلخ و ناگوار منا گفت: حادثه منا كه منجر كشته شدن صدها نفر از زائرين بيت الله الحرام شد حاكي از بي درايتي و بي كفايتي متوليان خانه خداست كه باعث شدند حرم امن الهي به حرم ناامن تبديل شود.

مبيّن با بيان اينكه تمام مسئولين و امت جامعه اسلامي نبايد از اين حادثه چشم پوشي كنند گقت: بايد با پيگيري مجدانه اين مسئله توليت اين مكان مقدس را از دست نااهلان بگيريم.

این مقام مسئول اظهار كرد: همه مسلمان بايد يكصدا به دنبال فرمايش مقام معظم رهبري بايد تأكيد كنند كه حكام سعودي قابليت توليت خانه خدا را ندارند تا اين اعتراض به آهنگ جهاني تبديل شود و دست افراد سفاك و بي كفايت از خانه خدا كوتاه شود.

 

Print
703 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان