• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

زیبا سازی چهره شهر استمرار دارد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

زیبا سازی چهره شهر استمرار دارد

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی شایگان  با بیان اینکه شست و شو، پاکسازی و رنگ آمیزی جداول با هدف حفظ زیبایی محیط شهری در حال انجام است، بیان کرد:  رسیدگی به سیمای شهری  از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی عنوان کرد:  در همین راستا سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه پس از ترمیم و ساماندهی جداول اقدام به رنگ آمیزی آن ها کرده و در اجرای عملیات رنگ آمیزی جداول به کیفیت و عمر و ماندگاری آن ها توجه ویژه دارد.
شایگان یکی از مهمترین دلایل اهمیت رنگ آمیزی جداول را  افزایش دید رانندگان و نظم بخشی در نقاط مختلف ترافیکی و همچنین زیبا سازی بصری در سطح شهر بیان  کرد و گفت:  جداولی که در خیابان‌ها و معابر شهری موجود است، اهمیت زیادی در جدا کردن مسیر عبور و مرورخودرو ها از عابرین پیاده را دارند و  همچنین در بعضی موارد از جداول برای جدا کردن مسیر خودرو‌ها در دو لاین مخالف استفاده می‌شود و رنگ آمیزی جداول به رانندگان کمک می‌کندتا حریم خیابان را در شب راحت‌تر مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه ایجاد چهره متناسب با شهرنشینی، تزئینات شهری، حفظ زیبایی و  مبلمان شهری از اهداف سازمان است، افزود: با در نظر گرفتن نیاز شهروندان به شادابی و ایجاد تنوع در سطح شهربه صورت جهادی اقدام به زیباسازی و رنگ آمیزی جداول در معابر اصلی و فرعی و همچنین ساماندهی سیستم روشنایی های سطح شهر شده است.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه اظهار کرد:   رسیدگی به جلوه های هنری و رفع آلودگی های بصری علاوه بر ایجاد زیبایی های دیداری موجب تأمین آرامش روحی و روانی شهروندان می شود.
وی از همکاری و تعامل خوب شهروندان  با اهداف سازمان نهایت تشکر و قدردانی را ابراز کرد و گفت:  امیدواریم این سازمان بتواند اقدامات لازم را جهت زیباسازی سطح شهر انجام داده و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کند.

Print
301 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان