• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ساخت آرامگاه‌های جدید در باغ رضوان ارومیه از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ساخت آرامگاه‌های جدید در باغ رضوان ارومیه از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه گفت: با هدف خدمات‌دهی بهینه به شهروندان، عملیات اجرایی ساخت ۴ باب آرامگاه عمومی با پیشرفت فیزیکی ۷۰درصد در دست اجرا است.

به گزارش امور ارتباطات سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری ارومیه، حجت الاسلام عباسعلی مومن بیان کرد: عملیات ساخت این آرامگاه‌های عمومی با احداث قبور دو طبقه در آن بر اساس شیوه‌نامه مصوبه شورای اسلامی شهر و با رعایت اصول فنی و مهندسی انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عملیات اجرایی پی‌کنی و لوله‌کشی جهت انتقال آب به قطعات جدید باغ رضوان ارومیه در حال انجام است، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های مدیریت شهری و جهت ارتقاء خدمات‌دهی، عملیات اجرایی جهت تامین آب لازم برای قطعات جدید از سوی واحد تاسیسات سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه در دست اجرا است.

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه در ادامه با اشاره به عملیات اجرایی نقاشی و دیوار نویسی بر روی دیوارهای باغ رضوان، اظهار کرد: این مدیریت با هدف آراستگی سیمای باغ رضوان و ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین شهروندان، طراحی و انجام عملیات نقاشی و دیوار نویسی را در دستور کار قرار داد و نسبت به انجام عملیات آن اقدام کرد.

 

Print
167 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان