• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ساخت پایانه مدرن و مجهز در فلکه خاتم النبیاء برای کارگران
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ساخت پایانه مدرن و مجهز در فلکه خاتم النبیاء برای کارگران

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد ستار پور با بیان اینکه تاکنون شهرداری ارومیه جهت ساماندهی کارگران سطح شهر اقام به ساخت دو پایانه در ورودی ابتدایی جاده سرو و فلکه آبیاری کرده است، ابراز کرد: شورای اسلامی شهر ارومیه پایانه های کارگری را در جهت ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی و به منظور جلوگیری از اجتماع آنها در معابر عمومی و به ویژه در ورودی های شهر در2 منطقه شهر ارومیه احداث کرده است.

وی با اشاره به احداث سومین پایانه کارگری در فلکه خاتم النبیاء در سال 94، بیان کرد: اگر چه دو پایانه ساخته شده در شهر ارومیه تنها مجهز به سایبان بوده ولی سومین پایانه کارگری در فلکه خاتم النبیاء به صورت کاملا مجهز و مدرن ساخته خواهد شد.

وی ابراز کرد: در این پایانه مجهز و مدرن کارگران ساختمانی و فصلی باغات براساس نوع مهارت از هم تفکیک خواهند شد و ماموران مسئولی نیز بر کارگران مستقر در پایانه نظارت داشته و آنها را ساماندهی خواهند کرد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر اینکه جتماع کارگران در نقاط مختلف و به ویژه در ورودی های شهر باعث تغییر چهره شهر می شوند ، گفت: شهرداری در حد توان اقدام به ساماندهی کارگران با ساخت پایانه کرده ولی در خصوص تجمع های آنها در نقاط مختلف ارگان های چون نیروی انتطامی و اماکن مسئول است.

وی با اشاره به ساخت ساز های غیر مجاز در شهر ارومیه، گفت: شهرداری ارومیه ساخت و ساز های غیر مجاز را صدر صد در سطح کاهش داده و برای کاهش ساخت های غیر مجاز در ارتفاعات ارومیه سازمان پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری برنامه هایی در دست اجرا دارد.

Print
1048 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان