• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سامانه دریافت و پیگیری الکترونیکی مکاتبات شهروندان از شهرداری راه اندازی شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سامانه دریافت و پیگیری الکترونیکی مکاتبات شهروندان از شهرداری راه اندازی شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و بین الملل شهرداری ارومیه،  یاسر اسد پور بیان کرد:  با راه اندازی این سامانه شهروندان ارومیه می توانند از نامه های خود به صورت الکترونیکی با دریافت کد پیگیری در هر لحظه از اقدامات صورت گرفته مطلع شوند.

وی با بیان اینکه این حرکت باعث شفاف سازی امور و حرکت در راستای تکریم ارباب رجوع در شهرداری خواهد شد ، ابراز کرد: بسیاری از فعالیت ها در شهرداری وجود دارد که مردم نیاز به مراجعه مستقیم دارند و با الکترونیکی شدن خدمات از این مراجعات کاسته می شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه  با اشاره به مزایای این سامانه اعلام کرد:  عدم نیاز به حضور ارباب رجوع و کاهش تردد، صرفه جویی در هزینه و زمان ، کاهش تماس های تلفنی، افزایش سرعت پاسخگویی و افزایش رضایت ارباب رجوع از مزایا و نقاط مثبت سامانه پیگیری مکاتبات شهروندان ارومیه است.

اسدپور گفت : شهروندان با مراجعه به درگاه اینترنتی شهرداری ارومیه از قسمت پیگیری مکاتبات شهروندان می توانند درخواست های خود را پیگیری نمایند.

Print
1300 رتبه بندی این مطلب:
3/0
دی ان ان