سامانه call center در شهرداری ارومیه راه اندازی می شود
به گزارش روابط عمومي شهرداي اروميه؛ یاسر اسد پور با بیان اینکه نیاز امروزی شهرداری ها به ارتباط نزدیک و پیوسته با شهروندان همزمان با پیشرفت تکنولوژی ارتباطات و کامپیوتر مقوله جدیدی را بنام Call Center بوجود آورده است، اظهار کرد: این سامانه نه تنها امکان ارتباط دائمی و همه جانبه شهروندان با شهرداری را فراهم می کند، بلکه ابزاری کامل جهت مدیریت ارتباطات را مهیا می سازد.
وی ادامه داد: Call Centerدر ارائه خدمات شهری و اجتماعی نقش اساسی ایفا می کند و همچنین برای فرهنگ سازی در زمینه حل مشکلات عمومی جزو ضروریات امروزی جوامع شهری بحساب می آیند.
اسد پور با بیان اینکه حرکت به سمت دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک، ماهیت و چگونگی سرویس های ارائه شده به شهروندان تغییر کرده است،تاکید کرد: گسترش امکانات ارتباطی در کشور باعث شده است تا ایجاد مراکز سرویس دهی Call Center که راه های گوناگونی ارتباطی با آنها وجود داشته و سرویس های گوناگونی را هم ارایه می کند ، ضروری شود.
وی خاطر نشان کرد: مقرر شده سازمان آمار و فن آوری اطلاعات، این طرح را پس از بررسی های فنی لازم واعلام نظر سایر واحدهای ذیربط، مکاتبات لازم با شرکت پیمانکار جهت اجرای پروژه صورت گیرد و سپس گزارش لازم به شهرداری ارومیه جهت طرح در صحن شورا ارائه گردد.