• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سامانه call center در شهرداری ارومیه راه اندازی می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سامانه call center در شهرداری ارومیه راه اندازی می شود

به گزارش روابط عمومي شهرداي اروميه؛ یاسر اسد پور با بیان اینکه نیاز امروزی شهرداری ها به ارتباط نزدیک و پیوسته با شهروندان همزمان با پیشرفت تکنولوژی ارتباطات و کامپیوتر مقوله جدیدی را بنام Call Center بوجود آورده است، اظهار کرد: این سامانه نه تنها امکان ارتباط دائمی و همه جانبه  شهروندان با شهرداری را فراهم می کند، بلکه ابزاری کامل جهت مدیریت ارتباطات را مهیا می سازد.

وی ادامه داد:  Call Centerدر ارائه خدمات شهری و اجتماعی نقش اساسی ایفا می کند و همچنین برای فرهنگ سازی در زمینه حل مشکلات عمومی جزو ضروریات امروزی جوامع شهری بحساب می آیند.

اسد پور با بیان اینکه حرکت به سمت دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک، ماهیت و چگونگی سرویس های ارائه شده به شهروندان تغییر کرده است،تاکید کرد:  گسترش امکانات ارتباطی در کشور باعث شده است تا ایجاد مراکز سرویس دهی Call Center که راه های گوناگونی ارتباطی با آنها وجود داشته و سرویس های گوناگونی را هم ارایه می کند ، ضروری شود.

وی خاطر نشان کرد: مقرر شده سازمان آمار و فن آوری اطلاعات، این طرح را پس از بررسی های فنی لازم واعلام نظر سایر واحدهای ذیربط، مکاتبات لازم با شرکت پیمانکار جهت اجرای پروژه صورت  گیرد و سپس گزارش لازم به شهرداری ارومیه جهت طرح در صحن شورا ارائه گردد.

Print
560 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان