• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ستارپور: لازمه شهر ایمن مجهز بودن سازمان آتش نشانی آن به تجهیزات روز است
Anonym

ستارپور: لازمه شهر ایمن مجهز بودن سازمان آتش نشانی آن به تجهیزات روز است

رییس کمیسیون خدمات شهری در بازدید از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، تصریح کرد: لازمه رسیدن به شهر ایمن، مجهز بودن سازمان آتش نشانی آن به تجهیزات روز است.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، محمد ستارپور، رییس کمیسیون خدمات شهری در بازدید از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه،تصریح کرد: یکی از مهمترین الزامات شهر ایمن، مجهز بودن سازمان آتش نشانی به تجهیزات و دستگاههای به روز و پیشرفته مبتنی بر استانداردهای روز دنیا است.

وی با اعلام اینکه در بودجه 95 سازمان آتش نشانی پیش بینی های لازم در خصوص خرید تجهیزات امداد و نجات و آتش نشانی صورت گرفته است، تاکید کرد: آتش نشانان باید با فراگیری دانش های روز، خود را برای مهار و کنترل حوادث آماده نگه دارند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر  افزود: در سالهای آینده پیش بینی های لازم در خصوص بازسازی و بهسازی ناوگان خودرویی آتش نشانی در  اولویت برنامه های شهرداری قرار خواهد گرفت.

 ستار پور  در پایان با تقدیر از عملیات های آتش نشانان، اعلام کرد: با توجه به سیاستهای شورای شهر و شهرداری ارومیه، هماهنگی های لازم با سازمانهای فوریتهای پزشکی انجام شده است تا در هنگام حوادث تیمی از اورژانس نیز همراه با تیم آتش نشانی در عملیات امداد و اطفاء شرکت کنند.

ابرهیم شاد قوشچی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه نیز در این دیدار با اشاره به مسائل و مشکلات مربوط به آتش نشانی، تاکید کرد: سازمان آتش نشانی با تمام تلاش در پی حذف گره های خطر در سطح شهر بوده و  به صورت شبانه روزی با آموزشهای لازم و تمرینات مستمر در بین  تحقق اهداف خود در ارائه خدمات بهتر به شهروندان است

وی  تصریح کرد: در ماههای اخیر و علیرغم قرار گرفتن در فصل سرما، با توجه به آموزشهای عمومی که به صورت محله ای به شهروندان ارائه شده است، آمار حوادث آتش سوزی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

Print
1129 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان