• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ستارگان باریج اسانس کاشان بار دیگر مقابل ارومی ها زانو زدند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ستارگان باریج اسانس کاشان بار دیگر مقابل ارومی ها زانو زدند

تیم والیبال باریج اسانس کاشان که عنوان صدرنشینی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال را در پرونده کاری خود دارد، به جز علیرضا نادی که به جهت مصدومیت این تیم را همراهی نمی کرد، با تمامی ستارگان خود به مصاف شهردرای ارومیه آمده بود اما در نهایت تن به شکست 3 بر یک مقابل نماینده پایتخت والیبال ایران داد.

بازیکنان مصطفی کارخانه در این بازی در ست نخست بازی 25 بر 20 به پیروزی رسیدند، اما در ست های دوم تا چهارم این شاگردان یدالله کارگرپیشه بودند که توانستند با برتری روحی نسبت به حریف، به ترتیب با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 23 و 25 بر 22 حریف خود را مغلوب کنند. 

این پیروزی هشتمین برد تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال امسال بود اما ارزش آن به مراتب فراتر از پیروزی در یک بازی دور مقدماتی است. 

تیم والیبال شهرداری ارومیه با کسب این پیروزی، دومین پیروزی خود در برابر باریج اسانس را در این دوره از رقابت ها تجربه کرد. این تیم یک شکست در دور مقدماتی نیز در برابر باریج داشت.

باریج اسانس در این بازی علیرضا نادی کاپیتان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت ولی نادی از کنار زمین بازی هم تیمی های خود را نظاره گر بود در بین ست ها با بازیکنان صحبت می کرد و به آنها رهنمود های لازم را ارائه می کرد.

در ست سوم این بازی پوریا فیاضی و در ست چهارم فرهاد قائمی با هم در گیری لفظی پیدا کردند و از محمد شاهمیری داور اول این بازی کارت زرد دریافت کردند.

هزار نفر برای تماشای این دیدار به سالن کتابچی آمدند که ظرفیت تکمیل شد و درب سالن را بستند.

حضرت پور شهردار ارومیه، یوسفی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه و خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از جمله حاضران در کاشان و کنار نماینده ارومیه بودند.

فرهاد پیروت پور پشت خط زن تیم شهرداری ارومیه از بازیکنان تاثیر گذار این بازی بود.

آرمین تشکری، قاسم کارخانه، فرهاد قائمی، امیر غفور، مهدی مهدوی، سانتانا و مجتبی عطار آغاز کنندگان بازی برای تیم باریج اسانس کاشان بودند.

یداله کارگر پیشه نیز از سعید مصطفی وند، حامد رضایی، ولادو پتکوویچ، پوریا فیاضی، میکاییل تاجر، تونی کواکویچ و عبدالرضا علیزاده در برابر باریج اسانس در ابتدای این بازی استفاده ک

Print
988 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان