• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سرعت گیرهای پلاستیکی جای خود را به سرعت گیرهای آسفالتی می دهند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سرعت گیرهای پلاستیکی جای خود را به سرعت گیرهای آسفالتی می دهند

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه؛ علی خلیل وند، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ‌ترافیک شهرداری با اشاره به  تجدید خط کشی بخش اعظمی از معابر مناطق ۱ و ۴، بيان كرد: از اواسط تیرماه سالجاری به صورت فراگیر معابر مناطق ۱ و ۴ تجدید خط کشی شدند.

وی با بیان اینکه خط کشی در حوزه شهرداری منطقه یک آغاز شده و باندهای تندرو و کندرو بلوار والفجر خط کشی شده اند، افزود: این عملیات در معابر حوزه شهرداری منطقه چهار نیز تجدید خط کشی می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری ارومیه در ادامه با اشاره به اجرای اصلاحات هندسی معابر شهر، بیان کرد: اصلاحات هندسی معابر سطح ارومیه با هدف روان‌سازی ترافیک درحال اجراست.

 وی تاکید کرد: برای ایمن‌سازی معابر سطح شهر، معابر حادثه خیز شناسایی شده و بعد از انجام مطالعات، اصلاح هندسی روی این معابر عملیاتی می‌شود.

 خلیل‌وند، تقاطع فردوسی و بهداری، بلوار نبوت، براعتی، خیابان باقری و بدیعی، سه‌راهی شهید قلی پور و جاده سلماس را از جمله مناطقی اعلام کرد که در آن عملیات اصلاح هندسی صورت گرفته است.

 مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری ارومیه در پایان تاکید کرد: نقاط مختلف شهر نیز به وسیله این سازمان برای روان‌سازی ترافیک در حال ایمن‌سازی است.

Print
593 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان