• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه معارفه شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه معارفه شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و بین الملل شهرداری ارومیه، صادق حسین دوستی ، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه  انسانی شهرداری ارومیه در جلسه معارفه سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر با تبریک انتصاب مهدی مژدهی فر به سمت سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر گفت: امید است این سازمان با تلاش های مدیریت جدید حرکتی رو  به توسعه داشته باشد.

وی با بیان اینکه توسعه منابع انسانی روال مشخص وعلمی را برای مدیریت منابع انسانی شامل 7 مرحله  را شامل می شود، بیان کرد:  این مراحل جذب وبکارگیری، آموزش، ارزیابی، انتصاب، چرخش شغلی وجابجایی، بازنشستگی  و دوران پس از بازنشستگی  است.

وی افزود: در ساختار جدید جابه جایی شغلی صورت نمی گیرد بلکه جانمایی شغلی جایگزین آن می شود و این جانمایی ها نیز بر اساس  رضایت مدیر مربوطه است و اگرچه معاونت سرمایه انسانی نیز این جانمایی ها را بر اساس فاکتورهایی چون سوابق و میزان تحصیلات  بررسی   می کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه با اشاره به سازمان جدید مدیریت حمل و نقل بار و مسافر،  گفت:  مدیریت حمل و نقل و مسافر شهرداری سریعا در چارت جدید تشکیل یافت تا بودجه مناسب برای آن در سال 97 در فصل بودجه نویسی مدیریت شهری   تخصیص یابد.

سیروس ذاتی،  معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه  در  این جلسه با تبریک انتصاب سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر، گفت:  این سازمان  شامل تاکسی رانی، اتوبوس رانی و پایانه ها و حوزه بار را در برمی گیرد و جزو یکی  از بزرگترین و پرچالش ترین سازمان های مدیریت شهری ارومیه است که با درایت و تلاش های سرپرست جدید، راه های پیشرفت را طی خواهد کرد.

مهدی مژدهی فر، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه  در ادامه جلسه معارفه بیان کرد: امید است با کمک تمام تلاشگران شهرداری بتوانیم در راستای توسعه و رونق اقتصادی در حوزه حمل و نقل و بار و مسافر گام برداریم.

وی با تشکر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، گفت:  تلاش خواهیم کرد که در  سازمان حمل و نقل  که جزو سازمان های با  حداقل امکانات است  حداکثر بهره برداری و افزایش درآمد را داشته باشیم و با همدلی و مشارکت همدیگر، اقدامات لازم را برای رفاه و آسایش شهروندان تحقق بخشیم.

Print
861 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان