• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم شهرداری مناسب است
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم شهرداری مناسب است

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه :

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، پیمان اکبری اظهار کرد: تمرینات تیم با وجود وضعیت کرونا و تعطیلی لیگ آغاز شده و ما تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط آمادگی بدنی و روحی وارد ادامه رقابت‌های لیگ برتر شویم.

وی افزود: بی‌شک فاصله گرفتن از تداوم مسابقه‌ها مناسب نبوده و این شرایط اتفاق خوبی برای هیچ تیمی رقم نزده با این حال، بحث سلامتی بازیکنان بسیار مهم است و امیدواریم بدون مشکل مسابقات ادامه یابد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: تیم ما برای ادامه لیگ و کسب موفقیت تلاش می‌کند و اعتقاد داریم تصمیمی که برای ادامه این مسابقات اتخاذ شده است تصمیمی جمعی و با هدف ایجاد کمترین مشکل و لطمه به لیگ و تیم‌های حاضر در آن گرفته شده است.

اکبری ادامه داد: استرس ویروس کرونا وجود دارد و منکر آن نیستیم با این حال لیگ امسال با توجه به حضور تیم‌ها در مسابقات با علم به شیوع این بیماری متفاوت از سال گذشته بود که این بیماری در اواسط مسابقات شیوع و هیچ تیمی آمادگی مقابله با آن را نداشت.

وی در خاتمه عنوان کرد: باید همه تیم‌ها اعم از کادرفنی و بازیکنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا مسابقات با کمترین مشکل پیگیری شود.

برطبق اعلام کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، هفته نخست متمرکز لیگ برتر والیبال مردان کشور طی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آبان‌ماه در تهران برگزار خواهد شد.

Print
319 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان