• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شناساندن ظرفیت های گردشگری اروميه با برگزاری همایش ها و سمینارهای تخصصی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شناساندن ظرفیت های گردشگری اروميه با برگزاری همایش ها و سمینارهای تخصصی

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه، سيد هادي ذاكر، رييس كميسيون گردشگري و سرمايه گذاري شوراي اسلامي شهر اروميه با اشاره به مقوله توسعه گردشگری در ارومیه با توجه به وجود مناطق بکر طبیعی و بناهاي تاریخی، تصریح کرد: برای توسعه صنعت گردشگری در شهر ارومیه باید زیرساخت‌ها و بستر‌های لازم برای جذب گردشگر تحقق یابد.

وي با بيان اينكه ايجاد زير ساخت هاي لازم ازعوامل ضروري براي جذب گردشگران و سرمايه گذاران درارومیه است، عنوان کرد: در این راستا همكاري دستگاه هاي مرتبط و جذب حداكثري سرمايه گذار داخلي و خارجي و نيز مشاركت مردمي و در نهايت كشاندن پاي گردشگران به اروميه در حال اجرا است.

رئيس كميسيون سرمايه گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر اروميه با اشاره به اجرای تعدادی پروژه ها توسط سرمایه گذاران در راستای جذب گردشگر، اظهار کرد: با تکمیل اين پروژه ها زمینه اشتغال تعدادی از جوانان ارومیه فراهم می شود و همچنين  با به بهره برداری رساندن این پروژه ها شاهد جذب گردشگران خواهیم بود.

وي با بيان اینکه در كشورهاي توسعه يافته، گردشگري به یکی از بزرگترين منابع درآمدزایی تبديل شده است ، خاطر نشان کرد: هر گردشگر 7 فرصت شغلي با خود به همراه دارد و براي جذب حداكثري گردشگر بايد نگاه به اين مقوله تغيير يافته و براي پولي كه گردشگر با خود مي آورد برنامه ريزي های صورت گیرد.

Print
449 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان