• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شن‌ریزی در معابر خاکی منطقه یک ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شن‌ریزی در معابر خاکی منطقه یک ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه ، وحید عباسی با بیان اینکه شن ریزی معابر منطقه یک ارومیه  از خیابان آبشناسان و کوچه‌های منشعب ازآن آغاز شده است ، گفت: با بررسی‌های به عمل آمده از تمامی معابر منطقه ، معابری که نیاز به شن‌ریزی دارند، شناسایی شده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه ساماندهی تمامی معابر خاکی منطقه یک تا پایان سال جاری تدوام دارد ، بیان کرد: آسفالت و ساماندهی معابر خاکی از اولویت‌های بودجه سال 95 شهرداری منطقه یک بود.

عباسی با اشاره به نهضت آسفالت و لکه گیری معابر منطقه یک در سال 95، گفت: بیش از 95 درصد از معابر منطقه طی این مدت لکه گیری و آسفالت شده است.

وی افزود: روزانه چند گروه سیار و ثابت آسفالت ضمن گشت زنی در سطح منطقه اقدام به لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر می‌کنند.

شهردار منطقه یک ارومیه با بیان اینکه زیباسازی و بهسازی معابر و پیاده روهای سطح منطقه با هدف کمک به رفت و آمد آرام و ایجاد فضای دلنشین شهری صورت می‌گیرد، بیان کرد: تاکنون عملیات پیاده روسازی در خیابان‌های سعدی، شیخلو، مولوی، ساحلی و امام علی (ع) تا عدالت انجام شده است.

وی در ادامه ایجاد المان‌های شهری، بهسازی معابر وپیاده روهای منطقه و زیباسازی معابر را موجب ایجاد روحیه شاد و مفرح و همچنین تسهیل در پیاده روی همشهریان دانست و از تداوم عملیات اجرایی پیاده روسازی و زیباسازی معابر منطقه یک خبر داد.

شهردار منطقه یک ارومیه استمرار خدمات شهری و زیباسازی معابر و مناسب سازی پیرامونی محیطی منطقه را از برنامه‌های مهم شهرداری منطقه یک برای زیباسازی شهری و آراستگی منطقه ای عنوان کرد.

Print
556 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان