• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پیام شهردار ارومیه به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پیام شهردار ارومیه به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه متن پیام دکتر محمد حضرت پور، شهردار ارومیه بدین شرح است؛

دهه مبارک فجر یادآور پیروزی انقلاب اسلامی و پراکنده شدن عطر دل انگیز آزادی بر فضای ستم دیده کشور است که به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، رمز آن پیروزی عظیم، ایمان و وحدت کلمه بود.

انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی ، سرآغاز فصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران بود.

انقلابی که بواسطه کوشش ها و ایستادگی مردم شریف ایران و با نثار خون شهیدان همیشه سرافراز تاریخ، جلوه ای زیبا از قدرت و عظمت حضرت حق و صلابت و کرامت انسان ها را به نمایش گذاشت و با تکیه بر آموزه های دین مبین اسلام و مشارکت آگاهانه مردم، ارزش هایی نو و انسانی را به جوامع بشری عرضه کرد.

بهمن 57 اگر تاریخ‌ساز شد به‌واسطه دم مسیحایی پیری فرزانه، رهبری آگاه و سیاستمداری اخلاق‌مدار بود که امام و پیشوا و مقتدای یک امت شد و امروز نیز به رغم عروج ملکوتی‌اش، راه و طریقش کماکان با هدایت و رهبری اندیشمندانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله العالی) باقی‌است.

انقلاب  تاریخ سازاسلامی با ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خود باوری ملت ایران به پیروزی رسید در این راستا باید دستاوردها و موفقیت های ملت ایران در 38 سال اخیر بیان شود و این مهم باعث می شود که نسل جوان و نوجوان امروز بیشتر قدرانقلاب را بدانند و برای حراست و حفاظت از آن پیشگام شوند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای به حق پیوسته انقلاب وهشت سال دفاع مقدس فرارسیدن بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  و دهه مبارک فجررا به تمامی هموطنان به ویژه شهروندان  ارومیه تبریک می گویم  و از خداوند منان می‌خواهم که به ما توفیق پاسداری از آرمان های این عزیزان و خدمت به مردم و اسلام و انقلاب اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولیعصر و تحت رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری و پیروی مردم ولایت مدار عطا فرماید  و انقلاب مارا از گزند حوادث روزگار با لطف و عنایت حق تعالی مصون بدارد.

Print
483 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان