• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهرداری ارومیه بدون باخت قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال در گروه خود شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهرداری ارومیه بدون باخت قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال در گروه خود شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، هفته هفتم و پایانی دور رفت رقابتهاي ليگ برتر واليبال باشگاه های کشور  جام زنده ياد حسين معدني با برگزاري شش ديدار در شهرهاي تهران (دو دیدار) ،کرج، تبریز ، گنبد و ارومیه به پایان رسید که در گروه (ب) تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیداری بسیارحساس میزبان تیم وزارت دفاع رده دومی بود.

این دیدار که سومین بازی خانگی تیم شهرداری ارومیه محسوب می شد از ساعت 17  در سالن 6000 نفری غدیر ارومیه برگزار شد و در نهایت تیم والیبال شهرداری ارومیه توانست یا نتیجه 3 بر صفر وبا امتیازهای25 بر 22 ، 25 بر 18 و 25 بر 22  تيم  وزارت دفاع را از پیش رو بردارد و با کسب هر سه امتیاز این بازی 18 امتیازی شود و مقتدرانه قهرمان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شود.

جهانگير سيد عباسي سرمربي تيم شهرداري اروميه برای شروع این دیدار از  ترکیب سعید معروف ، شهرام محمودی، نيكولاي نيكولوف ، حامد رضایی ،  ميلاد عبادي پور ،پویا فیاضی وعبدالرضا علیزاده (لیبرو) استفاده کرد.

قضاوت این دیدار را مسعود ذوقی به عنوان داور اول و داود نافعی به عنوان داور دوم برعهده داشته اند ومحمد حسین شفقی هم نماینده فدراسیون والیبال ایران در این رقابت بود.

























Print
791 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان