• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهرداری و رانندگان اتوبوس با موافقت شورای شهر به تفاهم رسیدند/ رانندگان گلایه مندند اما اعتصاب نکرده اند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهرداری و رانندگان اتوبوس با موافقت شورای شهر به تفاهم رسیدند/ رانندگان گلایه مندند اما اعتصاب نکرده اند

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، اخیراً اخباری در خصوص ناوگان اتوبوس شهری در فضای مجازی منتشر شد.

 بر این مبنا شهرداری ارومیه با نمایندگان صنف اتوبوسرانی بخش خصوصی دیداری را ترتیب و آنها ضمن حضور در این مجموعه حرفها و مطالبات خود را مستقیماً به شهردار ارومیه انتقال دادند و در این راستا محمد حضرت پور نیز قول پیگیری مطالبات آنها را داده و طرفین به تفاهمی در این راستا رسیدند.

نمایندگان صنف اتوبوسرانی بخش خصوصی نیز ضمن بیان اینکه حرکات اخیر آنها هیچ زمینه سیاسی ندارد بلکه مسائل معیشتی بوده که آنها را مجبور به گلایه مندی و اعتراض به شرایط فعلی کرده اعلام داشتند که علیرغم برخی اخبار منتشره هیچ اعتصابی در کار نبوده بلکه رانندگان از وضعیت حاضر گلایه مندند.

محمد حضرت پور شهردار ارومیه نیز طی تفاهم به دست آمده، با پیشنهاداتی که خروجی این دیدار بود به صحن شورای اسلامی شهر رفت و اعضا شورا نیز با پیشنهادات مورد اشاره در تفاهم طرفین موافقت خود را اعلام داشتند تا شاهد باز شدن گره ای از مشکلات رانندگان پرتلاش و زحمتکش اتوبوسرانی بخش خصوصی باشیم.

شایان ذکر است رانندگان اتوبوس های بخش خصوصی حول محور برخی مسائل صنفی گلایه مندند که شیوع کرونا و کاهش بسیار محسوس مسافرین در خطوط شهری نیز طی 10 ماه گذشته اثر بسیار بدی بر اقتصاد خانوارهای آنها گذاشته و مشکلاتشان را مضاعف کرده است.

Print
375 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان