• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار آینده ارومیه باید فردی دغدغه مند، با تجربه، متخصص و توانمند باشد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار آینده ارومیه باید فردی دغدغه مند، با تجربه، متخصص و توانمند باشد

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه :

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور در نطق پیش از دستور جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:  همزمان با ارائه برنامه کاندیداهای تصدی پست شهردار ارومیه، به اهمیت مدیریت شهری در حوزه های خدمات شهری، عمرانی، شهرسازی و فرهنگی و اجتماعی پرداخته می شود.

 

وی گفت: در جلسات دیروز نیز اشاره شد که شهردار آینده ارومیه باید فردی دغدغه مند، با تجربه، متخصص، آگاه و توانمند در امور شهرسازی، اقتصادی و اجتماعی باشد و از تمامی مسائل موجود حوزه مدیریت شهری اعم از نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و  تهدیدهای حوزه شهری و همچینین حوزه درون سازمانی مطلع باشد و با تحلیل های درست و منطقی و با تلفیقی از نگاه آرمانی و نگاه واقع بینانه به ارائه راه حل برای مسائل موجود و آتی شهر ارومیه بپردازد.

این مقام مسئول در ادامه سخنانش اذعان کرد:  شهردار آینده باید بتواند مسیرهای ناهموار مدیریت شهری ارومیه را تسطیح کند و با عملکرد مبتنی بر اصول، موانع و مشکلات را از سر راه بردارد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ابراز امیدواری کرد برنامه های ارائه شده و فرآیند انتخاب شهردار، با رویکرد مسأله محور و با ارائه راه حل های منطقی و قانع کننده در چارچوب چشم انداز و اهداف بلندمدت طرح جامع و تفصیلی، راهگشای مسیر توسعه و پیشرفت آینده شهر و پاسخ به خواسته های شهروندان لایق ارومیه باشد.

 

Print
240 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان