• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار اروميه با پرسنل منطقه 5 شهری  دیدار و به درخواست های مودیان رسیدگی کرد/ تلاش برای ارتقاء هر چه بیشتر خدمات ارائه شده به شهروندان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار اروميه با پرسنل منطقه 5 شهری دیدار و به درخواست های مودیان رسیدگی کرد/ تلاش برای ارتقاء هر چه بیشتر خدمات ارائه شده به شهروندان

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور در بازدید سر زده با حضور در ساختمان شهرداری منطقه5 ضمن رسیدگی به برخی پرونده های شهروندان که با مشکل مواجه شده اند , با کارکنان و پرسنل نیز دیدار وگفتگو کرد.
شهروندان حاضر در ساختمان منطقه 5با آگاهی از حضور شهردار ارومیه , ضمن تقدیر از خدمات و اقدامات مثمرثمر شهردار ، موضوعات و مشکلات خود را با ایشان  در میان گذاشتند. 
شهردار ارومیه نیز با حضور در دفتر شهردار منطقه پنج , خود شخصا از نزدیک به مشکلات ارباب رجوع رسیدگی و در پایان نظرات آنان را پیرامون کیفیت خدمات ارائه شده از سوی مسئولان شهرداری منطقه پنج جویا شد.
در ادامه نوری ، شهردار منطقه 5 ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده اخیر , شهردار ارومیه را در جریان فعالیت ها و اقدامات در دست اجرا قرار داد.
محمد حضرت پور، شهردار ارومیه پس از بررسی پرونده ها و اقدامات صورت گرفته , با اشاره بر رسالت مهم مناطق پنج گانه مبنی بر تسریع انجام امور در پاسخگویی به شهروندان , بر ادامه روند موجود و تلاش برای ارتقای هر چه بیشتر خدمات ارائه شده به شهروندان تاکید کرد.
وی در پایان با بیان اینکه خداوند این نعمت بزرگ را به ما ارزانی داشته تا وسیله ای برای حل مشکلات مردم باشیم ادامه داد : همکاران تمامی مناطق باید بدانند که شبانه روز به کار آن ها نظارت می کنم و دست کسی که زحمت می کشد را می بوسم؛ اما با کسی که به دنبال آن است تا با حرام خواری عمر خود را فروخته و زحمات دیگران را خراب کند، برخورد می کنیم تا اعتبار یک مجموعه به هدر نرود.

Print
396 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان