• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه با حضور در برنامه زنده سلام روز به خیر شبکه جهانی جام جم؛ سال گذشته شهر  ارومیه  میزبان 800 هزار گردشگر سلامت بود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه با حضور در برنامه زنده سلام روز به خیر شبکه جهانی جام جم؛ سال گذشته شهر ارومیه میزبان 800 هزار گردشگر سلامت بود

محمد حضرت پور در در برنامه زنده سلام روز به خیر شبکه جهانی جام جم با بیان اینکه آذربایجان غربی  دارای اشتراکات فرهنگی بسیاری با  کشورهای همسایه چون ترکیه  و عراق را دارد، اظهار کرد:  شهر ارومیه  به عنوان یک شهر فرهنگی  و با قدمت  4 هزار ساله  خود اکنون به عنوان شهررنگین کمان قومیت های در کشور مطرح است.

وی با اعلام اینکه اکنون شهر ارومیه به عنوان یک شهر توریستی در حوزه گردشگری سلامت مطرح است ،  گفت:  سالانه تعداد زیادی مسافر از کشور های همسایه این شهر را برای انجام امورات درمانی خود انتخاب می کنند به طوری که سال گذشته  800 هزار مسافر  از کشور عراق  و اربیل کردستان عراق  داشتیم.

وی با اشاره به تعامل شهرداری با سایر ارگان دولتی شهر در ارائه خدمان به مسافران ، اظهارکرد: شهرداری ارومیه با تعامل با سایر ارگان های دولتی شهر اقدامات در خور توجهی  در جذب مسافر به شهر ارومیه انجام داده است.

شهردارارومیه با اشاره به اقدمات شهرداری ارومیه در اسکان مسافران شهر ارومیه، گفت:  برای این امر  شهرداری دهکده ساحلی چی چست را انتخاب کرده  و مسافران  در این محل اسکان داده می شوند  و همچنین در ورودهای شهر نیزنیروهای شهرداری حضور داشته و امر راهنمایی  و معرفی جاذبه های گردشگری شهر را بر عهده دارند.

وی افزود: همچنین در یک فضای مجازی، شهردار ارومیه از طریق سایت شهرداری اقدام به معرفی ظرفیت های گردشگری شهر کرده است.

حضرت پور با بیان اینکه شهر ارومیه قطب تولید انگورو سیب در کشور است ، اظهار کرد:  هم اکنون در تاکستان های این شهر 60 نوع انگور وجود دارد .

وی با اشاره به شهر ارومیه به عنوان شهر انگور و سیب، گفت:  به خاطر این ظرفیت مهم اکنون  شاهد فعالیت  کارخانه های تولید آبمیوه و کنسانتره در شهر هستیم بطوری که بیش از 50 درصد آبمیوه و کنسانتره کشور در این شهر تولید می شود.

شهردار ارومیه با بیان اینکه  هم اینک در شهرداری ارومیه 40 مهندس  عمران  و شهر ساز  به عنوان شهرداران  شب فعالیت می کنند، بیان کرد:  این همه زیبایی شهر ارومیه را باید  مدیون تلاش شبانه روزی این جوانان شهردار شب  دانست.

وی  در پایان با اشاره به 12 هزار شهید استان، گفت:  اگر امروز شاهد امنیت پایدار در شهر ارومیه هستیم به خاطر خون پاک این شهیدان  است .





Print
936 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان