• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه با صدور پیامی هفته دولت را تبریک گفت
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه با صدور پیامی هفته دولت را تبریک گفت

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، متن پیام محمد حضرت پور، شهردار ارومیه به شرح ذیل است؛ 

 هفته دولت هر سال یاد آور شهادت مظلومانه جمعی از یاران با وفای نظام و انقلاب اسلامی و در راس آنان شهدای گرانقدر، رجایی و باهنر است . دولتمردانی که با ایمان، عقلانیت، عشق، ساده زیستی و خدمت صادقانه ، خالصانه و خاضعانه برای همیشه تاریخ ، الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری بی منت به مردم فهیم و ایثارگر میهن اسلامی شدند.

 

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت‌های مختلف عزم و اراده خود را بر خدمت شایسته به مردم و رفع محرومیت‌ها و جبران عقب‌ماندگی‌های انباشته شده گذاشته و امروز به پاس همین خدمات ارزنده شاهد بالندگی و رشد بیش از پیش نظام شکوهمند اسلامی به عنوان یکی از کشورهای برجسته منطقه و جهان هستیم.

 

از طرف دیگر هفته دولت فرصتی است تا دولت‌مردان با تاسی از منش و همت والای شهیدان رجایی و باهنر، عزم و تلاش بیشتری در راستای خدمت به مردم، رفع محرومیت‌ها، رشد و بالندگی کشور و تقویت ارزش‌مداری و ولایت‌مداری در کشور به کار بندند.

 

اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام دولت و خادمان مخلص مردم، خصوصا شهيدان رجايي و باهنر، هفته دولت را به همه دولت مردان نظام اسلامي بویژه فعالان دستگاه هاي اجرايي و دولتي در استان آذربایجان غربی تبريك عرض نموده و موفقيت همگان را در راستاي تحقق آرمان هاي بلند نظام اسلامي و منويات مقام معظم رهبري از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

Print
421 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان