• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه به استقبال گردشگران فرانسوی رفت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه به استقبال گردشگران فرانسوی رفت

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، ارومیه شهری است گردشگری و جاذبه های فراوان آن از جمله تاریخی، طبیعی، تفریحی و ... بستر بسیار مناسبی برای گسترش صنعت گردشگری و توریسم است.

ارومیه و آذربایجان غربی توانایی این را دارند تا با استفاده از ظرفیت های موجود و با سرمایه گذاری فعالان بخش گردشگری و همچنین تبلیغ و اطلاع رسانی توانمندی های شهر و استان به قطب گردشگری کشور تبدیل شوند، چرا که همسایگی با سه کشور و مجاورت با پنج کشور این امکان را برای جذب گردشگران خارجی فراهم می کند.

ارومیه 2020 طرحی است که در آن این شهر را به شهر گردشگری بین المللی تبدیل و کوشیده خواهد شد تا صنعت توریسم در این شهر تقویت و با هدفگذاری های لازم و ضروری به افق ترسیم شده رسانده شود.

از این رو شهردار ارومیه در راستای تبلیغ افق 2020 شهر ارومیه و به رسم مهمان نوازی از طرف مردم نجیب ارومیه به استقبال گردشگران فرانسوی رفت که به این شهر جهت گردش و بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه های طبیعی آمده بودند.

محمد حضرت پور در این راستا طی پیامی در پیج اینستاگرامی خود نوشت:

"سلام محضر هم استانیها و همشهریان عزیزتر از جانم امروز عصر مطلع شدم یه گروه 12 نفره از توریستهای فرانسوی وارد ارومیه شدند بر خود وظیفه دانستم از طرف مردم نجیب ارومیه و به رسم ادب و مهمان نوازی خدمتشان برسم و عرض خوش آمد داشته و افق 2020 شهر ارومیه رو که شهر گردشگری بین المللی است را تشریح و از لیدر تور برای سال 2020 دعوت نمایم.

 امید دارم ارومیه و آذربایجان غربی به دلیل مردمان خونگرم و طبیعت بکر خدادادی جایگاه خودشو در گردشگری کشور همسان شهرهایی مانند اصفهان و حتی بالاتر از آن پیدا کنه ان شاالله و این مورد سعی و تلاش همگانی اعم از مردم و مسئولان و دستگاهها و نهادهای مختلف رو می طلبد.

Print
461 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان