• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه به مناسبت روز ارتباطات پیام صادر کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه به مناسبت روز ارتباطات پیام صادر کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مجید آقازاده، شهردار ارومیه به مناسبت روز ارتباطات پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:
 

بسمه تعالی

روابط عمومی ها در آگاهی بخشی به جامعه و نیز ایفای نقش واسطه بین افکار عمومی و سازمانها مهمترین وظیفه را دارند و اهمیت این حوزه در عصر حاضر با توجه به قرارگرفتن در عصر ارتباطات بر کسی پوشیده نیست.

هر مجموعه ای برای رشد و بالندگی به مجموعه روابط عمومی پرتلاش، دانش محور و مجهز به علم و تکنولوژی روز نیاز دارد که بتواند با نیازسنجی و همچنین افکارسنجی رضایت شهروندان از سیستم و رضایت سیستم از عملکرد را سبب و نقاط ضعف و قوت را به گوش مدیران برساند.

پرسنل شاغل در حوزه روابط عمومی هنرمندانی هستند که باید تعادل و پاسخگویی را در برابر ادارات و سازمانها و همچنین مدیران، پرسنل، شهروندان و رسانه های مختلف مجازی و مکتوب در نظر گرفته ودر جهت رفع موانع از مشکلات مردمی قدمهای استواری رابرداشته و دائم پیگیر باشند.

اینجانب 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را خدمت تمامی فعالان این دو حوزه تبریک و تهنیت گفته و آرزوی موفقیت و بهروزی برایشان دارم و امیدوارم در راه خدمت به شهروندان همچون گذشته از هیچ تلاشی چشم پوشی نکنند.

 

مجید آقازاده

شهردار ارومیه

Print
331 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان