• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه به مناسبت روز شوراها پیامی صادر کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه به مناسبت روز شوراها پیامی صادر کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  مجید آقازاده، شهردار ارومیه به مناسبت روز شوراها پیامی صادر کرد. در این پیام آمده  است:
بسمه تعالی
بحث مشورت و همفکری همواره مورد توجه دین مبین اسلام و مورد تأکید در آموزه های مذهبی ما بوده است. اسلام بهترین راهکار برای حل و فصل امور و مدیریت مسائل جاری جامعه اسلامی را در آیه 38 سوره شوری ( و امرهم شوری بینهم) برایمان تبیین کرده است.
نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز شوراها شناخته می شود، روزی که از جایگاه و اهمیت بالایی در جامعه ایرانی برخوردار است و فرصتی است برای قدردانی از شوراهای اسلامی شهر و روستاها که در راستای توسعه و آبادانی ایران اسلامی می کوشند.
مساله ای که باید مورد توجه قرار دهیم این است که شوراها جایگاه و قدرت خود را از مردم گرفته اند و برای مردم نیز تلاش می کنند و نقش شوراها در حاکمیت جمهوری اسلامی نماد بارز مشارکت و اهمیت به نظرات و خواسته های مردمی در قالب رسمی و حکومتی است که در کل مدیریت شهرها و روستاهای کشور به دست مردم مدیریت شده و این مردم هستند که چگونگی اداره محل زندگی شان را برمی گزینند.
اینجانب  نهم اردیبهشت روز شوراها را بر تمامی اعضا محترم شورای اسلامی شهر ارومیه تبریک گفته و آرزوی موفقیت برایشان دارم. امیدوارم در کنار همدیگر و با تعامل و همراهی در راستای منافع مردم بتوانیم عمران و آبادانی را برای شهروندان عزیز شهر تاریخی ارومیه  فراهم کنیم.


مجید آقازاده
شهردار ارومیه
 

Print
302 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان