• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه به مناسبت شهادت دلاورمردان غیور هنگ مرزی این شهرستان پیام صادر کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه به مناسبت شهادت دلاورمردان غیور هنگ مرزی این شهرستان پیام صادر کرد

شهردار ارومیه به مناسبت شهادت دلاورمردان غیور هنگ مرزی این شهرستان، شهیدان مالک طاهر،  کامران حکمت و  مسلم جهان آرا پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا والصدیقین
بار دیگر دستان غلامان حلقه به گوش استکبار جهانی به خون پاک مرزبانان جان بر کف وطن آغشته شد و سه تن از جوانان سرافزار میهن آسمانی شدند.
جوانانی که مظهر غیرت، شرف و ایستادگی در برابر تروریست هایی هستند که آرزوی ناامن کردن شهرها، تضعیف انقلاب و تجزیه کشور را با خود به گور خواهند برد و یقین داشته باشید در سایه خون همین شهیدان دسیسه ای که توسط دلارهای محور عبری- عربی و غربی هدایت می شود، به زباله دان تاریخ خواهد پیوست.
همه بدانند ضدانقلاب در آذربایجان غربی علیرغم تمامی شرارت ها و ترورهای ناجوانمردانه اش که تقریبا ماهی نیست جوانمان را به شهادت نرسانند، با وجود مردمی مرزدار، آگاه، بصیر و ولایتمدار هیچ غلطی نمی تواند بکند و انتقامی بزرگ در انتظار آنهایی است که هم اکنون بزدلانه به لانه های خود خزیده و یارای رویارویی با نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی را ندارند.
اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت فرزندان رشید و غیور ایران اسلامی در نواحی مرزی شهرستان ارومیه به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران، فرماندهان و پرسنل ایثارگر مرزبانی و به ویژه خانواده های بزرگوارشان، اطمینان دارم گروهک های تروریستی وابسته به استکبار جهانی در سریع ترین زمان ممکن  نتیجه اعمال خود را دیده و طعم سیلی و انتقام رزمندگان اسلام را با اعماق وجود درک خواهند کرد.
محمد حضرت پور
شهردار ارومیه

Print
356 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان