• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه به مناسبت نهم دی ماه پیامی صادر کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه به مناسبت نهم دی ماه پیامی صادر کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ شهردار ارومیه به مناسبت نهم دی ماه پیامی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

نهم دی ماه سالروز شکست فتنه آمریکایی و تبلور بیداری ملت بزرگ ایران و همبستگی ملی ایرانیان از تمامی طیف ها است که بصیرت و ولایتمداری خود را به رخ بدخواهان و دشمنان کشور کشیدند.

این روز وفاداری مردم ایران اسلامی به آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه بود و بر ما وظیفه است که آن را به عنوان تاریخی ماندگار در انقلاب اسلامی فراموش نکنیم و به نسل های بعدی نیز برسانیم.

مردم هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی نشان داده اند که در بزنگاه های مختلف که انقلاب با تهدید روبرو بوده فارغ از قومیت، مذهب و جناح های سیاسی به میدان آمده و بساط آشوب طلبان و فتنه گران را برچیده اند و این یکی از مهمترین رموز موفقیت انقلاب اسلامی است و عاملی مهم برای پایداری ابدی نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی.

حرکت عظیم مردم ایران در این ایام سبب شد که علاوه بر مزدوران داخلی استکبار، اربابان آنها و صهیونیسم جهانی نیز پیام صریح ملت را دریافت و لرزه بر کاخهای جور و ستم بیفتد.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی، آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی ملت ایران داشته و یقین دارم با تبعیت محض از مقام عظمای ولایت و رهبر عظیم الشأن مسلمانان جهان می توانیم به اهداف کلان انقلاب اسلامی در منطقه و جهان دست پیدا کنیم و مشت محکمی بر دهان طاغوتیان و استکبار جهانی زده و موجب بیداری و همراهی هرچه بیشتر ملل ستم دیده شویم.

 

محمد حضرت پور

Print
345 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان