• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه به مناسبت ۱۲فروردین پیامی صادر کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه به مناسبت ۱۲فروردین پیامی صادر کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ شهردار ارومیه به مناسبت ۱۲فروردین پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:
بسمه تعالی
دوازدهم فروردین روز به سرانجام رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی ملت بزرگ ایران و در تداوم ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ است. در این روز خجسته ملت انقلابی ایران  قیام خود علیه استکبار و طاغوت را کامل کرده و به جمهوری اسلامی و حکومت مستضعفان رأی آری دادند.
این روز باشکوه عید بزرگ و ملی ایرانیان است و هموطنانمان در آن برهه حساس یعنی ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ به جهانیان و به ویژه استکبار و جیره خواران آنها نشان دادند که به هر قیمتی است پای انقلاب و آرمانهای شهدای پیروزی انقلاب ایستاده اند و عزم و اراده آنها برای حفاظت از راه خمینی کبیر تزلزل ناپذیر است.
بدینوسیله این روز را خدمت تمامی هموطنان در اقصی نقاط کشور و به ویژه شهروندان عزیز ارومیه ای تبریک گفته و باور دارم که با حرکت در خط ولایت مطلقه فقیه و عمل به منویات حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) به عنوان تداوم بخش نهضت جهانی امام راحل(ره) هیچ خلل و آسیبی به کشور، انقلاب و جمهوری اسلامی وارد نمی شود.
ملت ایران امروز آگاهتر و بیدارتر از ۱۲فروردین ۱۳۵۸ پشتیبان نظام برخاسته از بطن جامعه و اقشار مستضعف بوده و در راه حفظ و تقویت هرچه بیشتر جمهوری اسلامی حاضر به هرگونه جانفشانی و از خودگذشتگی هستند.
مجید آقازاده
شهردار ارومیه

Print
339 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان