• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه در جمع انبوه سازان ساخت ساز: شهرداری ارومیه توان اجرایی خود را نشان داده است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در جمع انبوه سازان ساخت ساز: شهرداری ارومیه توان اجرایی خود را نشان داده است

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، در این جلسه شهردار ارومیه با اشاره به توان اجرایی شهرداری در پروژه های خدماتی و عمرانی گفت: امروز شهرداری ارومیه با توجه به حمایت های مسئولین استانی و شورای اسلامی شهر ارومیه توانسته است توان اجرایی خود را با انجام هرچه سریعتر پروژه های فرهنگی و عمرانی نشان دهد.

مهندس محمد حضرت پور در ادامه سخنانش اذعان داشت: شما انبوه سازان و مهندسان جوان و تلاشگر جزئی از مجموعه شهرداری ارومیه هستید و با تدابیر و مطالعات کلی و با استفاده از تجربیات می توانید کمک کار شهرداری در همه زمینه ها باشید.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: انبوه سازان یکی از بازوان پرتوان شهرداری ها هستند و هر چه توان اجرایی آنان بالا رود، توسعه شهری نیز سرعت خواهد گرفت.

شهردار ارومیه همچنین با اشاره به رعایت قوانین ساختمانی از سوی پیمانکاران و انبوه سازان گفت: امروز شما با رعایت قوانین در ساخت و سازها می توانید الگوی مناسبی برای مردم باشید و امید است با رعایت قوانین ساختمانی بتوانید قدم های مثبتی در ارائه خدمات بهینه به شهر و شهروندان داشته باشید.

گفتنی است در ادامه جلسه پیمانکاران راهکارها و نظرات خود را به شهردار و نائب رئیس شورای شهر ارومیه ارائه نمودند.

لازم به ذکر است که این گردهمایی در محل شهرداری منطقه یک ارومیه در مورخه 24/6/93 با حضور مسئولین شهرداری و پیمانکاران برگزار گردید.









Print
1059 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان