• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه در ضیافت شام شهرداران اربیل: ارومیه و اربیل می توانند کمکهای خوبی برای توسعه یکدیگر داشته باشند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در ضیافت شام شهرداران اربیل: ارومیه و اربیل می توانند کمکهای خوبی برای توسعه یکدیگر داشته باشند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه که شب گذشته در ضیافت شام هیات شهرداران اربیل سخن می گفت، با بیان اینکه دو شهر اربیل و ارومیه در حال توسعه اند و می توانند کمکهای خوبی به یکدیگر در توسعه داشته باشند تصریح کرد: شهرداری ارومیه اعلام آمادگی می کند که در هر بخشی که نیاز است برای توسعه شهر اربیل اقدامات لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: دو مردم آذربایجان غربی و کردستان عراق یکدیگر را برادر می دانند و از این رو هر کمکی که از دستمان بر آید انجام خواهیم داد.

کاظمی از وزارت امور خارجه نیز روابط ایران و کردستان عراق را دیرینه و مستحکم توصیف کرد و گفت: این سفر مقدمه ای برای سفر شهردار اربیل و مدیر کل شهرداریهای استان اربیل و وزیر شهرداری کردستان عراق در 45 روز آینده به ارومیه است که امیدواریم این سفر زمینه توافقات آینده را فراهم کند.

نزار عمر عولا معاون شهردار اربیل نیز با اشاره به خدمات جمهوری اسلامی ایران به کردستان عراق و پناهندگان کرد، اظهار امیدواری کرد رفت و آمدهای بین دو مسلمان افزون تر شود.

وی در مورد پیشرفت طرحهای عمرانی اجرا شده در ارومیه، گفت: ما این پیشرفتها را مایه خوشبختی می دانیم و امید داریم این پیشرفتها را در اربیل نیز ببینیم و لمس کنیم.

همچنین شهردار سوران نیز از ایران برای سرمایه گذاری در اربیل دعوت بعمل آورد.

بر اساس این گزارش هیات شهرداران اربیل که روز گذشته وارد جمهوری اسلامی ایران شده است، از پروژه های عمرانی شهرداری ارومیه بازدید به عمل آورد. قرار است این هیات در سفر سه روزه خود ضمن شرکت در جشنواره گلها، در کارگروه های تخصصی شهرداری ارومیه شرکت کند.





















Print
932 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان