• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

پنجمین جشنواره باغ گلها در پارک ساعت ارومیه برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

پنجمین جشنواره باغ گلها در پارک ساعت ارومیه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، همزمان با برگزاری پنجمین  جشنواره باغ گلها، بوستان شهید داریوش رضایی نژاد(طلائیه)، بوستان محله ای سعدی، بوستان محله ای مرحوم آیت اله عرب باغی، بوستان شهید ذاکر، بوستان محمد رسول الله (ص) و بوستان گل میخک در سطح شهر ارومیه با اعتباری بالغ بر 1484 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

  رییس شورای اسلامی شهر ارومیه درپنجمین جشنواره گل ها و لاله ها درپارک  ساعت ارومیه با بیان اینکه شورای اسلامی شهر ارومیه دومین سال از چهارمین دوره تاسیس شورا ها تلاش و فعالیت خود را پشت سر گذاشته است، بیان کردُ:  در این دو سال، سیاست های همچون محوریت رزرشهای والای اسلامی و انقلاب اسلامی در برنامه های فرهنگی ،توجه ویژه به مناطق محروم شهر ،ارتقاء سطح کارشناسی در تصمیم گیری و مصوبات،تقویت ارتباط با مردم از طریق نشریه شهرمیز وشورامیزو جلسات عمومی در مساجد و محلات،حرکت هدفمند و برنامه ای که تصویب سند چشم انداز بیست ساله شهر ارومیه ،تعامل مثبت و سازنده با دیگر دستگاه های مسئول در امر مدیریت شهری ،افزایش چشمگیر فعالیتهای عمرانی و ارتقاء سطح خدمات شهری را با عزمی جدیتری ازپیش تعقیب نمود.

پرویز جیلی گفت: همت مضاعف تمامی مسئولین و مشارکت عموم مردم در امر آبادانی شهر امکان پذیر نبوده و نخواهد بودُ.

وی اظهار کرد:  امید است که با استعانت از درکاه متعال  و یاری مردم شریف ونجیب ارومیه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به صفت دولت و ملت همدلی و همزبانی مزین شده شاهد فعالیت بیشتر شورای اسلامی شهر ارومیه و سایر دستگاههای خدمت رسان بوده و توفیق برداشتن گامهای بلندتر و امید بخش تر را داشته باشیم.

 در ادامه استاندار آذربایجان‌غربی درپنجمین جشنواره گل ها و لاله ها درپارک  ساعت ارومیه با بیان اینکه شهرداری ارومیه یکی از الگوهای مهم بودجه ریزی بر مبنای درآمد و بدون اتکا به بودجه نفتی است، بیان کرد: مدیریت شهری ارومیه  طی سال گذشته یک هراز و 150 میلیارد تومان هزینه صرف آبادانی شهر کرده که این مهم بسیار ستودنی است.

 قربانعلی سعادت افزود: قدرت اصلی شهرداری از مشارکت‌ و ارتباط با مردم حاصل شده که باید بسترهای ارتباط با شهروندان در شهرداری بیش از پیش مورد توجه مدیران قرار بگیرد.

 وی ادامه داد:  پس از انقلاب شاهد تغییرنگرش اساسی در سیستم مدیریت شهری شده‌ایم که نمود بارز آن در احیا اصل شورا‌ها اتفاق افتاده که این هم برآمده از قرآن و مطابق اصول ‌در قانون اساسی است.

سعادت با اشاره به نقش مهم شهرداری ها و شوراهای اسلامی در جذب سرمایه گذاری و منابع مردمی، اظهار کرد:  شوراهای اسلامی و شهرداری ها نقش بسیاری در محرومیت زدایی، سرمایه گذاری، تولید و اشتغال زایی دارند  که این نقش توسط مردم به آنان تفویض  می شود.

 وی با تاکید بر لزوم ارتباط و تعامل تنگاتنگ میان شوراهای اسلامی و شهرداری ها، گفت: تعامل هرچه بیشتر میان شهرداری ها و شوراهای اسلامی باعث توسعه و پیشرفت آذربایجان غربی می شود.

 گفتنی است؛ در  پنجمین جشنواره باغ گلها بیش از 70 هزار پیاز لاله،  400 هزار بوته انواع گل و گیاه شامل بیش از 50 گونه گیاهی متنوع در پارک ساعت، قدیمی ترین  پارک شهر ارومیه کشت و پرورش یافته و همچنین پل های طرح چوبی و آرکهای گل برای زیبایی هرچه بیشتر در پارک تعبیعه شده است.



















Print
995 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان