• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه درمراسم پنجمین جشنواره باغ گلها؛ مشارکت های مردمی توسعه و آبادانی شهر ارومیه را رقم زد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه درمراسم پنجمین جشنواره باغ گلها؛ مشارکت های مردمی توسعه و آبادانی شهر ارومیه را رقم زد

محمد حضرت پور  در مراسم پنجمین جشنواره گل‌ها و لاله‌ها در پارک ساعت ارومیه با بیان اینکه ‌ توسعه وایجاد فضای سبز از مهم ‌ترین رویکردهای شهرداری ارومیه است، بیان کرد:  همزمان با این جشنواره 4 پارک نیز در مناطق مختلف شهر ارومیه به منظور اجرای سیاست‌های ابلاغی شورای شهر افتتاح شد.

 وی ادامه داد: ارومیه شهری است که دارای 800 هزار نفر جمعیت بوده و برای بهره ‌مندی این جمعیت از فضای سبز متعارف شهری سیاست‌های منطقه‌ای مختلفی به مورد اجرا در آمده و تاکنون 5 جشنواره گل‌ها و لاله‌ها در 5 منطقه شهر برگزار شده و همزمان با این جشنواره شرکت‌هایی نیز در حوزه کاشت و عمل آوری گل و گیاه فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرده‌اند.

حضرت پور عنوان کرد: در کنار توسعه شهر ارومیه شاهد کیفی سازی فضاهای سبزی و نوسازی پار ک های قدیمی خواهیم بود.

 وی با تاکید بر اینکه توسعه فضای سبز و ایجاد سالن های ورزشی و مجتمع های تفریحی و  فرهنگسرا ها باعث پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط احتماعی می شود، گفت: شهرداری ارومیه برای تحقق این مهم  در سال 94 ،10 فرهنگسرا و تعدادی سالن های ورزشی در مناطق مختف شهر ارومیه  احداث خواهد کرد.

 شهردار ارومیه با اشاره به افق 1404 شهر ارومیه، بیان کرد:  در افق 1404  ،شهر ارومیه

تبدیل به یک شهر سالم، فرهنگی و مجهز به فناورین نوین و حمل نقل ریلی خواهد شد که این مهم با حضور شهروندان شهر به عنوان شهردارن شهر تحقق می یابد.

 

وی با اجرای رینگ دوم کمربندی شهر ارومیه، گفت: رینگ اول شهر ارومیه پایان یافته و عملیات رینگ دوم کمربندی شهر نیز با نام حضرت زهرا(س) اجرایی می‌شود.

شهردار ارومیه با بیان اینکه پروژه های عمرانی بسیاری جهت زیبا سازی شهر ارومیه در حال انجام است، بیان کرد: اکنون 2 میلیون متر مربع آسفالت، 100 هزار متر مربع پیاده‌رو سازی و 250 کیلومتر جدول‌گذاری در سطح شهر در حال انجام است.

Print
867 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان