• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده پیامی صادر کرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده پیامی صادر کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ شهردار ارومیه در پی شهادت دکتر محسن فخری زاده پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
خبر شهادت دانشمند هسته ای و فیزیکدان نخبه کشور، دکتر محسن فخری زاده موجب تاثر و تالم گردید.
دشمنان این مرز و بوم و به ویژه صهیونیزم ملعون هرگاه در برابر موفقیت های ایران اسلامی خوار و ذلیل شده اند و در برابر اقتدار روزافزون نظام و اعتلای انقلاب اسلامی حرفی برای گفتن و همچنین توانایی رویارویی مستقیم نداشته اند، ناجوانمردانه و بر اساس خوی و خصلت تروریستی شان دست به ترور زده اند.
قطعا این ضایعه بزرگ جبران ناپذیر است اما دشمنان انقلاب اسلامی بدانند گرچه با چنگ زدن به ترور، بهترین فرزندان این سرزمین را هدف قرار داده و آسمانی می کنند اما جوانان دانشمند، انقلابی و بسیجی ایران اسلامی راه آنها را مصمم تر و راسخ تر برگزیده و نخواهند گذاشت پرچم رشد، توسعه و پیشرفت کشور بر زمین بماند و هزاران فخری زاده را شاهد خواهیم بود.
تروریست های صهیونیست و آمریکای خونخوار بدانند که ما راه شهادت را برگزیده ایم و همانند سرداران و دانشمندهایمان برایمان فرقی ندارد چه در سوریه و عراق و چه در تهران و سایر نقاط ایران و جهان برای شهادت همیشه آماده ایم.
اینجانب شهادت دکتر محسن فخری زاده را محضر حضرت ولیعصر(عج)، نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، خانواده ایشان، ملت بزرگ ایران و تمامی آزادگان جهان در سرتاسر این کره خاکی تبریک و تسلیت گفته و یقین دارم انتقامی همطراز با جایگاه این دانشمند هسته ای مان و حتی بسیار بزرگتر در انتظار رژیم غاصب صهیونیستی این غده سرطانی جهان خواهد بود.
محمد حضرت پور
شهردار ارومیه

Print
318 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان