• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار ارومیه: رسانه ها زمینه ساز توسعه شهر و استان هستند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار ارومیه: رسانه ها زمینه ساز توسعه شهر و استان هستند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور ، شهردار ارومیه در دیدار با سرپرست و اعضای تحریریه روزنامه همشهری با بیان اینکه رسانه می تواند بهترین فضا را برای توسعه شهر و استان مهیا کند، بیان کرد: اگر در همین راستا رسانه های محلی به رسالت اصلی خود عمل کنند، قطعا فضای استان به سوی پیشرفت حرکت خواهد کرد و خدا را شاکریم که روزنامه همشهری آذربایجان غربی توانسته فراجناحی عمل کرده و به رسالت یک رسانه در جهت توسعه منطقه عمل کند.

وی در ادامه تصریح کرد: من به عنوان یک کارشناس سیاسی و خادم شهر ارومیه از خط مشی و تلاش های سرپرستی روزنامه همشهری آذربایجان غربی برای توسعه استان بسیار قدردانی می کنم و امیدوارم همه رسانه ها بتوانند در راستای توسعه استان گام بردارند.

شهردار ارومیه با بیان اینکه رسانه ها می توانند در ارائه راهکارهایی برای حل معضلات شهری ورود پیدا کنند، افزود: اگر ارگانی یا حتی شهرداری ارومیه در مساله ای سبب عدم توسعه یافتگی استان و شهر شده، این اصحاب رسانه هستند که می توانند با ورود به ماجرا و ارائه راهکار، برای حل معضلات شهری اقدام کنند.

حضرت پور با تاکید بر بی طرفی اصحاب رسانه در تولید و انتقال خبر، گفت: خبرنگار هیچگاه نباید به خاطر موضع گیری های سیاسی و درگیری های شخصی وارد برخی فضاهای مسموم شود؛ چرا که این روند به ضرر توسعه استان است؛ اگر هر سیستم رسانه ای بتواند خبری را بدون جهت گیری شخصی و کینه به مردم انتقال دهد به طور قطع به رسالت اصلی خود عمل کرده و موفق می شود.

وی افزود: خوشبختانه رسانه های آذربایجان غربی به خوبی به خط مشی و رسالت یک رسانه عمل می کنند؛ اما متاسفانه برخی بداخلاقی هایی را نیز از سوی افرادی که تنها نام رسانه را یدک می کشند، می بینم.

شهردار ارومیه تاکید کرد: بنده معتقدم باید همیشه صدای منتقد خود را شنید و از نکته نظرات آنها برای رفع نقاط ضعف خود استفاده کرد؛ ولی نباید این انتقادها جای خود را به بی احترامی بدهد.

وی در خصوص عملکرد روزنامه همشهری در سطح استان نیز گفت: به طور حتم روزنامه همشهری با توجه به اینکه به وظایف و رسالت خود به خوبی واقف است به عنوان یک برند رسانه ای در کشور و استان محسوب می شود و به طور حتم ما در کنار این رسانه قدرتمند هستیم و خواهیم بود.

حضرت پور با بیان اینکه متاسفانه دولت وضعیت مالی مناسبی برای حمایت از اصحاب رسانه را ندارد، گفت: مدیریت شهری در کنار دولت است و با تخصیص اعتبارهای لازم، رسانه ها را تنها نخواهد گذاشت.

وی حمایت از جوانان و نخبگان در جهت توسعه استان را امری ضروری دانست و گفت: یکی از فرمایشات امام خمینی (ره) اداره جنگ از سوی جوانان بود؛ خوشبختانه امروز نیز شاهد حضور جوانان در عرصه های مختلف برای توسعه و آبادانی کشور هستیم.

حضرت پور تصریح کرد: اگر در شهرداری ارومیه اتفاق مبارکی برای توسعه استان و شهر رخ می دهد، به برکت وجود همین جوانان و مدیران جوان ارومیه است که انگیزه و توانمندی مضاعفی برای خدمت به مردم و توسعه و آبادانی استان دارند.

گفتنی است ، در پایان این مراسم شهردار ارومیه با اهدای لوحی از تلاش های رضوان آیرملو، سرپرست روزنامه همشهری در آذربایجان غربی تجلیل به عمل آورد.








Print
872 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان