• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فعالیت شبانه روزی سازمان خدمات موتوری در روزهای برفی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فعالیت شبانه روزی سازمان خدمات موتوری در روزهای برفی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه؛ عربعلی بهمن خواه، مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه، با بیان اینکه آبگرفتگی و یخبندان معابر با فصلهای پاییز و زمستان زندگی شهری را با چالشهای جدی مواجه میکند، اظهار کرد: کلیه واحد های تابع شهرداری ارومیه از جمله سازمان خدمات موتوری شهرداری به منظور مقابله با هر گونه مشکلات جوی در فصل بارش در آماده باش کامل هستند.

وی عنوان کرد: : برای مقابله با این مشکلات کلیه اکیپ های ماشین آلات از جمله 28تانکر پمپ دار٬ دستگاه واترجت و 7دستگاه نمک باش، 11 دستگاه گریدر و 8 دستگاه کمپرسی  مجهز به تیغه برف روب به همراه 292 نیروی شهرداری ارومیه در حال آماده باش کامل و نیز فعالیت هستند.

بهمن خواه با بیان اینکه نمک برای ایمن‌سازی معابر شهری به اندازه کافی استحصال و ذخیره‌سازی شده است، اظهار کرد: 500 سرویس نمک برای یخ زدایی معابر در روز های بارش برف در سطح شهر  در حال پاشیدن و انجام عملیان در طول فصل زمستان هستند.

وی عنوان کرد: مناطق صعب العبور منطقه یک چون بهداری و منطقه سه شهری از جمله فرخی،  ستار خان و رسالت و انتهای کمربندی خاتم الانبیاء بیشترین مصرف نمک برای رفع لغزندگی معابر را به خود اختصاص داد .

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه با بیان اینکه اکنون در سطح شهر شاهد تسهیل در عبور و مرور هستیم ، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده  هرگونه آبگرفتگی و برف‌روبی با سامانه 137 و شماره تلفن 32775500 در ارتباط باشند.


 

Print
759 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان