• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهردار جدید از برنامه های نامزدهای شهرداری ارومیه استفاده کند/ از پرسنل شهرداری به واسطه تلاش مستمر و عدم تعطیلی کارهایشان قدردانی می کنیم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهردار جدید از برنامه های نامزدهای شهرداری ارومیه استفاده کند/ از پرسنل شهرداری به واسطه تلاش مستمر و عدم تعطیلی کارهایشان قدردانی می کنیم

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، آیین معارفه شهردار ارومیه روز سه شنبه 26 اسفندماه در سالن شهید رخشا شرکت توزیع برق آذربایجان غربی و با حضور مقامات و مسئولان شهری، شهرستانی و استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

حسین بخشایشی در این آیین معارفه اظهار کرد: انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر انتخاب ارزشمندی بود و به جناب مجید آقازاده تبریک عرض می کنم.
وی افزود: در پروسه انتخاب شهردار ارومیه، 27 نامزد جهت احراز پست شهرداری ثبت نام کرده بودند که با توجه به اینکه شرایط تصدی پست شهرداری نسبت به سال های گذشته تغییر کرده بود که از این تعداد ثبت نامی 8 نفر موفق به ارایه برنامه ها در صحن شورا شدند.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: از بین 8 نفر نامزد احراز پست شهرداری ارومیه، دو نفر با رای اعضای شورای اسلامی به مرحله نهایی راه یافتند و در نهایت مجید آقا زاده به عنوان شهردار ارومیه  انتخاب شد .
بخشایشی ادامه داد: شهردار جدید باید برنامه های 8 نامزد تصدی صندلی شهرداری را دریافت و از آنها هم در برنامه های خود استفاده کند.
وی اظهار کرد: سال 99،  برای شهرداری ارومیه به مانند سایر شهرداری های شهرهای کشور به دلیل تورم، بحران های مالی، تحریم و کرونا سال سختی بود.
وی یادآور شد: علیرغم همه مشکلات از خانواده بزرگ شهرداری تقدیر می کنیم که با تلاش مستمر فعالیت های خود را لحظه ای تعطیل نکردند و در سال آینده با قدرت فعالیت های خود را ادامه خواهیم داد.
وی تصریح کرد: با وجود تنگناهای مالی در شهرداری ارومیه به مانند سایر شهرداری های کشور،  روند اجرایی پروژه های عمرانی در سطح شهر ارومیه چون  تقاطع غیر هم سطح آذربایجان و کمربندی دوم تعطیل نشد .
بخشایشی تصریح کرد: از دستگاه های نظارتی و امنیتی قدردانی می کنم که در کنار مدیریت شهری بودند و باید یادآور شوم که شهر آباد نخواهد شد تا زمانی که دست در دست هم نداده ایم و به همدیگر کمک نکنیم چرا که شهر متعلق به خودمان است و شهر مگر با خود مردم و همکاری و اعتماد آنها آباد نمی شود.
وی عنوان کرد: ۱۷ میلیارد تومان از طلب پیمانکاران در طول این چند ماه پرداخت شد و مابقی مطالبات عمده پیمانکاران در قالب ارائه زمین پرداخت و تسویه خواهد شد.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد:  در حال حاضر تمامی حقوق کارگران شرکتی، قراردادی، رانندگان استیجاری  و عیدی پرسنل در اسفند ماه پرداخت شده و  معوقه ای در این خصوص نمانده است.

Print
372 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان