• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

شهری مجهز به فناوری های نوین یکی از محورهای افق 1404 ارومیه/ پروژه فیبر نوری اختصاصی شهرداری در دست اجراست
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

شهری مجهز به فناوری های نوین یکی از محورهای افق 1404 ارومیه/ پروژه فیبر نوری اختصاصی شهرداری در دست اجراست

شهردار ارومیه عنوان کرد:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه،  محمد حضرت پور با بیان اینکه شهرداری ارومیه با مشارکت MTN  جهت اجرای پروژه  فیبر نوری در راستای تحقق شهر هوشند قدم برداشت، اظهار کرد: کلنگ اجرای پروژه فیبر نوری اختصاصی شهرداری ارومیه همزمان با سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به ارومیه به زمین خورد .

وی با یادآوری اینکه شهر ارومیه جزو پنج شهر هوشمند کشور به شمار می رود، افزود:  برای تحقق بیشتر شهرهوشمند باید امکانات زیر ساختی را توسعه داد تا شهروندان از خدمات الکترونیک بهره کافی را ببرند و شهرداری ارومیه در تلاش است با اجرای پروژه فیبر نوری در این زمینه گام بردارد  تا خدمات ارائه شده به شهروندان بصورت الکترونیکی اجرا شود .

شهردار ارومیه با اشاره به یکی از محورهای افق 1404 ارومیه یعنی شهری مجهز به فناوری های نوین، گفت: در راستای تحقق این افق و فراهم آوردن  زیر ساخت هایی برای اجرای آن،  پروژه فیبر نوری اختصاصی شهرداری وارد فاز اجرایی شد .

حضرت پور با بیان اینکه پروژه فیبر نوری با سرمایه گذاری 15 میلیون دلاری وارد فاز اجرایی شد، اظهار کرد:  این پروژه به طول 67 کیلومتر وارد فاز اجرایی شد و در حال حاضر 14 کیلومتر آن اجرا و تا هفته دولت سال 98 به طور کامل به  بهره برداری می رسد.

وی عنوان کرد:  پروژه  فیبر نوری تنها خط اتصالی است که از سرعت بالایی  برخوردار بوده و بر این اساس نیازهای مردم را با گستره ای وسیعی با سرعت بالا تامین می کند .

شهردار ارومیه با اشاره به آغاز هفته پدافند غیر عامل و اجرای مانور سایبری شهراری ارومیه، خاطرنشان کرد:  با توجه به خدماتی بودن و مراجعه بی شمار شهروندان به این مجموعه  و در نتیجه امکان حملات سایبری و راکدن ماندن ارائه خدمات به مردم ، سایت اطلاع رسانی شهرداری ارومیه  با هدف ارتقا توانمندی  های شهرداری  بصورت آزمایشی مورد حمله سایبری قرار گرفت.

Print
270 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان