• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

صدور مجوز دکل های مخابراتی از سوی شهرداری/ اپراتورهای تلفن همراه مجوزهای لازمه را اخذ کنند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

صدور مجوز دکل های مخابراتی از سوی شهرداری/ اپراتورهای تلفن همراه مجوزهای لازمه را اخذ کنند

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خبر داد:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ یاسر اسدپور با اشاره به برگزاری ویدیوکنفرانس بین فاوای کلانشهرهای کشور و معاون وزیر فناوری ارتباطات و اطلاعات و رییس سازمان مقررات رادیویی کشور، نتایج حاصل از آن را تشریح کرد.

وی با اشاره به دکل های مخابراتی اظهار کرد: تمامی مباحث حوزه دکل از جمله عوارض بهای خدمات و صدور مجوز که در شورا تصویب شده بود توسط سازمان فاوای شهرداری ها صادر شود؛ مورد تایید سازمان تنظیم مقررات رادیویی قرار گرفت.

وی ادامه داد: از این پس باید تمامی اپراتورها(همراه اول، ایرانسل و رایتل) جهت ایجاد سایت های BTS به فاوای شهرداری ها مراجعه و مجوزهای مربوطه را اخذ کنند و قرار بر این شد تا به صورت بخشنامه ای جداگانه به تمامی آنها ابلاغ شود.

اسدپور یادآور شد: همچنین موضوع دیگری که مورد بحث قرار گرفت قیمت گذاری واگذاری استفاده از فیبرنوری بود چرا که اخیرا سازمان مقررات رادیویی بدون اخذ نظر شهرداری ها قیمت هایی را مصوب و ابلاغ کرده بود که به نفع شهرداری ها نبود و با تعامل دوسویه در کارگروه ایجاد شده و با نظر شهرداری ها و هماهنگی با این مجموعه، سازمان تنظیم مقررات رادیویی باید تعرفه ها را مصوب و اجرایی کند.

Print
404 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان