• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ضرورت وجود سیاست های تشویقی برای ساماندهی معضل دستفروشی/ برخورد قهرآمیز و فیزیکی راهکار مناسبی نیست
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ضرورت وجود سیاست های تشویقی برای ساماندهی معضل دستفروشی/ برخورد قهرآمیز و فیزیکی راهکار مناسبی نیست

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، مرتضی منافی در جلسه کمیسیون  خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: توجه ویژه به مقابله با سد معبر با همراهی نیروی انتظامی ، اصناف و نهادهای ذیربط در راستای ساماندهی دستفروشان باید به طور جدی مدنظر مدیریت شهری باشد.

وی افزود: ساماندهی دستفروشان با  باز آفرینی بازارهای روز موجود و ایجاد بازارهای روز و هفتگی در محلات و شناسایی مکانهای مناسب و در دسترس شهروندان در تمامی مناطق شهری که به سهولت در دسترس باشد، امکانپذیر است.

رییس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: مکانهای در نظر گرفته شده برای هدایت دستفروشان باید موقعیتی داشته باشد که هم در دسترس بوده و هم از نظر دادو ستد قابل قبول باشد تا دستفروشان خود راغب باشند در این مکان حضور یابند.

منافی ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که سیاستهای قهر آمیز و برخورد فیزیکی راهکار مناسبی نبوده و نخواهد بود  و از طرفی شرایط اقتصادی موجود جامعه  و نبود شغل مناسب باعث شده تا مردم به این شغل روی آورند.

نایب رییس شورای اسلامی ارومیه در پایان در خصوص نشست امروز کمیسیون خدمات شهری خاطرنشان کرد: در این جلسه هر یک از حضار در حوزه کاری خود به ارائه گزارش و بیان مشکلات و معضلات سد معبر و مقابله با دستفروشی که امروز در شهر ارومیه به یک معضل اجتماعی تبدیل شده ، پرداختند  و مقرر شد با ارائه راهکارهای اساسی و مناسب و همفکری و همراهی همدیگر ضمن جمع آوری سد معبر و مقابله با مشاغل مزاحم  در جهت ساماندهی این قشر زحمتکش از جامعه تدابیر لازم صورت پذیرد.

Print
224 رتبه بندی این مطلب:
5/0
دی ان ان