• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

ضرورت یکپارچه سازی فعالیت ها در حوزه فضاسازی شهر در مناسبت ها/ پرسنل و مدیران باید طبق چارت سازمانی در برابر عملکرد خود پاسخگو باشند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

ضرورت یکپارچه سازی فعالیت ها در حوزه فضاسازی شهر در مناسبت ها/ پرسنل و مدیران باید طبق چارت سازمانی در برابر عملکرد خود پاسخگو باشند

مدیر حراست شهرداری ارومیه تأکید کرد :

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، نادر کاظمی در شورای معاونین شهرداری ارومیه اظهار کرد: پنج درصد از درآمد شهرداری به حوزه فرهنگی اختصاص می یابد و باید در این راستا به مناسبت های ملی و مذهبی توجه شود.
وی افزود: باید به حوزه فضاسازی در ایام مناسبتی ملی و مذهبی توجه ویژه کرد و یکپارچه سازی فعالیت ها را نیز شاهد باشیم.
مدیر حراست شهرداری ارومیه با اشاره به برخی انتقادات در خصوص فضاسازی شهر در ایام و مناسبت های مختلف گفت: تلاش شهرداری در این راستا افزایش یافته است اما چون به علت شیوع کرونا فعالیت مدارس، دانشگاهها، مساجد و مؤسسات فرهنگی تعطیل هستند و در خصوص این موضوع همچون سالهای گذشته فعالیتی ندارند، مباحثی انتقادی نسبت به شهرداری مطرح می شود.

کاظمی  همچنین در خصوص شرح وظایف سازمانی هر یک از مجموعه ها و پرسنل ادامه داد: چارت سازمانی باید پیاده سازی شده و هرکس وظایف خود را بداند و در برابر آن پاسخگو باشد.
وی افزود: شهرداران مناطق نیز باید در خصوص تمامی مسائل مرتبط با منطقه خود اعم از حوزه پیشگیری و یا سایر مسائل پاسخگو باشند.
کاظمی ضمن تأکید بر تخصیص قانونی فوق العاده ایثارگری پرسنلی که به آنها اختصاص داده نشده، اظهار کرد: در ایام پایانی سال ضروری است مدیران مناطق به پرسنلی که بعدازظهرها نیز فعالیت دارند رسیدگی کنند.

 

Print
251 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان