• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تأکید کرد: مدیریت جهادی رفع مشکل دفع آبهای سطحی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تأکید کرد: مدیریت جهادی رفع مشکل دفع آبهای سطحی

به گزارش روابط عمومی شهرداری، مهندس مهران حاجیلو نائب رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری با اشاره به عزم شهرداری و شورای اسلامی ارومیه در مهار آبهای سطحی گفت: شهرداری ارومیه باید با یک مدیریت جهادی و بسیج تمامی امکانات و ماشین آلات حوزه عمران و خدمات شهری مناطق و سازمانهای تابعه در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل دفع آبهای سطحی در شهر ارومیه را قبل از شروع بارشهای زمستانی مرتفع نماید .

وی ادامه داد: شهرداری ارومیه می تواند با همت کارکنان شهرداری طی یک هفته بصورت شبانه روزی و با به کارگیری تمامی امکانات عمرانی خود و تمرکز بر حل این بحران نهفته با توجه به شروع فصل بارندگی ، با همت و تدبیر از خسارات شدید مالی و جانی شهر و شهروندان جلوگیری نماید .

این مقام مسئول ضمن تاکید بر وجود این روحیه در خانواده بزرگ شهرداری خاطر نشان کرد تمامی مشکلات موجود تا به امروز با این همت و مدیریت جهادی در حد امکان مرتفع شده است .

حاجیلو اضافه کرد: اغلب نقاط حادثه خیز از 102 نقطه احصاء شده در سطح شهر می توانند بدون هزینه های هنگفت و بدون نیاز به آزاد سازی املاک و مستغلات تنها با اصول مهندسی و امکانات موجود نیروی انسانی و مکانیزه در شهرداری ارومیه اصلاح شده و از بروز حوادث ناگوار و انسداد معابر جلوگیری به عمل آید.

Print
816 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان