• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عمليات برف تکانی درختان و درختچه های سطح شهر ارومیه همزمان با بارش برف
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عمليات برف تکانی درختان و درختچه های سطح شهر ارومیه همزمان با بارش برف

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه ؛  علی شایگان  گفت:  عملیات برف تکانی درسطح شهر اروميه با هدف کاهش هزینه ها و به دنبال آن جلوگیری از هرگونه خسارات وارده به فضای سبزوبه دلیل اهمیت حفاظت و نگهداری از درختان و پوشش گیاهی منطقه، همزمان  با آغاز بارش برف آغاز شد.

وی با بيان اينكه رسیدگی و حفاظت از درختان شهر مهمترین وظیفه سازمان پارک ها و فضای سبزاست، بيان كرد: عمليات برف تكان از درختان شهر با نيروهاي فضاي سبز در مناطق پنج گانه و گلمان اروميه  به وسیله چوب مخصوص به طول يك متربا پوشش سر آن با لوله پلي‌اتيلن در حال انجام است.

شايگان افزود:  لوله پلي‌اتيلن به دليل خاصيت انعطاف‌پذيري و لاستيكي  خسارت كمتري به  درختان وارد مي كند.

وي گفت:  همچنين با تجهیز یگان ماشین آلات به دستگاه دمنده برف روب ودستگاه بالابر جهت جلو گيري از شكستگي شاخه ها و حفظ درختان از ساعات اولیه بارش برف، عمليات  برف تکانی از درختان به ویژه درختان سوزنی برگ وترونهاي سطح شهر در حال انجام است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه  خاطر نشان كرد: اولويت ﺍﺟﺮﺍﻱ ﻋﻤليات ﺑﺮﻑ ﺗﻜﺎﻧﻲ ﺩﺭﺧﺘﺎﻥ، ﺍﺑﺘﺪﺍ ﺍﺯ ﻣﻌﺎبر ﺍﺻلي و پارک ها ﻭ ﺳﭙﺲ ﻣﻌﺎﺑﺮ ﻓﺮﻋﻲ ﻭ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﺩﺭﺧﺘﺎﻥ پراکنده  سطح شهر اروميه است.

وي  افزود: هدف سازمان ازاین اقدامات  رفاه حال شهروندان  ومقابله باخسارات احتمالی  است و لذا از شهروندان در خواست می شود همچون گذشته یاریگر سازمان باشند.

Print
474 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان