• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

عملیات 125 برای مهار آتش در انبار ضایعات پلاستیک 5000 متری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

عملیات 125 برای مهار آتش در انبار ضایعات پلاستیک 5000 متری

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی در این زمینه چنین اظهار داشت: راس ساعت 13:58 دقیقه ظهر روز گذشته وقوع یک آتش سوزی گسترده از سوی شهروندان به سامانه 125 اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه نیروهای عملیاتی ایستگاه 1 و 2  را به همراه دو دستگاه تانکر امید به محل حادثه در اول جاده شهید کلانتری اعزام کرد.

وی به نقل از مهدی حسن زاده افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه گفت: بر اساس اطلاعات اولیه، یک انبار ضایعات پلاستیکی و تبدیل به مواد اولیه تولید پلاستیک در اول جاده شهید کلانتری طعمه شعله های آتش شده و شعله های سر کش آتش و دود تا کیلومترها دیده میشد و در حال سوختن و سزرایت به قسمتهای دیگر این واحد بود که آتش نشانان 2 ایستگاه به همراه دو تانکر آب به محل حادثه رسیدند.

شاد قوشچی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن بی درنگ پس از قطع جزیان برق و ایمن سازی محیط و با استفاده از تجهیزات انفرادی و چند رشته لوله آبدهی فشار قوی از چند جهت شروع به انجام عملیات شعله زنی و مهار آن کردند.

وی خاطر نشان کرد: در محل حادثه یک محوطه 5 هزار متری مملو از قطعات پلاستیکی طعمه آتش شده بود که آتش نشانان در یک عملیات نفس گیر توانستند شعله های سرکش آتش را که هر لحظه بیم سرایت آتش به قسمت های دیگر این واحد وجود داشت را کاملاً مهار و خاموش کنند.

شاد قوشچی تصریح کرد: نیروهای عملیاتی پس از 2 ساعت تلاش، آتش را خاموش و آتش نشانان پس از اطمینان از ایمن بودن محل حادثه را تحویل مالک دادند.

Print
267 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان