• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فاز اول تقاطع غیرهمسطح آذربایجان  به بهره برداری رسید
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فاز اول تقاطع غیرهمسطح آذربایجان به بهره برداری رسید

به گزارش ارتباطات و بین الملل شهرداری ارومیه، فاز اول تقاطع غیرهمسطح آذربایجان با حضور سرلشکر جعفری؛  فرمانده کل سپاه، شهردار ارومیه،استاندار و نمایندگان، اعضای شورا و اصحاب رسانه به بهره برداری رسید.

شهردار ارومیه در این خصوص گفت: تاکنون برای افتتاح فاز نخست این پروژه 45 میلیارد تومان هزینه شده و کل هزینه پیش‌بینی شده برای به بهره‌برداری رسیدن کامل آن 200 میلیارد تومان است.

حضرت پور با اشاره به اینکه پروژه آذربایجان شامل 4 فاز است، اظهار داشت: فاز اول آن به طول 910 متر با عرض 11 متر می باشد.

وی در خصوص تاثیر  افتتاح  فاز اول بر کاهش ترافیک ابراز داشت: این فاز شامل باند برگشت جاده امامزاده به خیابان والفجر است و بر رفع ترافیک فلکه آذربایجان  40 درصد تاثیردارد که می توانیم از این باند به صورت دوطرفه استفاده کنیم، یا  مسیر آن صبح ها از سمت والفجر به امام زاده و بعد از ظهر عکس آن باشد.

شهردار ارومیه درخصوص زمان بهره برداری فاز دوم این پروژه گفت: تلاش می کنیم تا اردیبهشت سال 97 فازدوم آن را همراه با زیرگذر افتتاح کنیم  وهمچنین برنامه ریزی برای افتتاح کل پروژه هفته دولت سال آینده است.

شهردار ارومیه در پایان اظهار امیدواری کرد با کمک نمایندگان بتوانیم در بودجه برنامه ششم برای پروژه های عمرانی شهر ارومیه همچون سایر شهرها مثل تهران، کرج و اصفهان در ردیف ملی بودجه پیش بینی کنیم.

Print
876 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان