• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فرهنگستان فوتبال در ارومیه راه‌اندازی می‌شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فرهنگستان فوتبال در ارومیه راه‌اندازی می‌شود

به گزارش روابط عمومي شهرداري اروميه، یحیی بهاری، مدیر فوتبال پایه باشگاه شهرداری ارومیه با بيان اينكه  فرهنگستان فوتبال در ارومیه دایر می‌شود، گفت: فرهنگستان فوتبال نام آکادمی مجید جلالی در تهران است که اخیرا افتتاح شده است.

وی افزود: مجید جلالی که در فوتبال پایه به صورت علمی و آکادمیک کار می‌کند با افتتاح این مدرسه به نام فرهنگستان فوتبال سعی دارد در تمام نقاط کشور استعدادهای ناب فوتبالی را کشف کند و سپس زیر نظر خود در تهران آموزش دهد.

بهاری ادامه داد: با هماهنگی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه ما توانستیم تفاهم‌نامه‌ای را با وی امضا کنیم و نمایندگی فرهنگستان فوتبال را اخذ کنیم.

وي اعلام کرد: با امضای این تفاهم‌نامه و اخذ مجوز نمایندگی فرهنگستان فوتبال برای ارومیه به زودی در این شهرستان نسبت به شناسایی استعدادهای ناب فوتبالی خواهیم پرداخت.

مدیر فوتبال پایه باشگاه شهرداری اظهار داشت: در حال حاضر پوریا بابازاده از تیم فوتبال نونهالان شهرداری ارومیه در تیم ملی در ترکیب اصلی بازی می‌کند و در قهرمانی تیم ملی فوتبال نونهالان در قهرمانی آسیا یکی از بازیکنان تاثیرگذار بود.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال استعدادهایی هستیم که در روستاها و مناطق محروم شهر هستند و امکان حضور در هیچ تیم باشگاهی را ندارند.

بهاری گفت: امیدواریم بتوانیم روزی شاهد حضور چندین بازیکن در سطح اول فوتبال کشور از شهر ارومیه باشیم.

Print
482 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان