• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فرهنگسراها می توانند دغدغه های مدیریت شهری را کاهش بدهند/ تداخل وظایف برخی فرهنگسراها با یکدیگر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فرهنگسراها می توانند دغدغه های مدیریت شهری را کاهش بدهند/ تداخل وظایف برخی فرهنگسراها با یکدیگر

دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، احد یوسفی در نشست هفتگی کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست که با حضور مدیران فرهنگسراهای ارومیه برگزار شد، دغدغه های اعضای شورای شهر و مدیران فرهنگسراها در حوزه شهری را مشترک توصیف کرد و گفت: دغدغه های فرهنگسراها در حوزه های فرهنگ مشترک است  و هر جا که کم کاری وجود دارد متأسفانه شهرداری را متهم می کنند.
وی با بیان اینکه "قرار نبود در فرهنگسراها نیرو استخدام کنیم" افزود: فعالیت های فرهنگسراها باید توسط مردم و سمن ها انجام می شد نه اینکه کارمندی فرهنگسراها را اداره کنیم چون فرهنگ دستوری ساخته و اداره نمی شود و این موضوع باید اصلاح شود.
 دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه با تصریح این نکته که "فرهنگسراها می توانند مشکلات و دغدغه های مدیریت شهری را کاهش بدهند" خاطر نشان کرد: در حالیکه 11 فرهنگسرا و 10 دفتر تسهیل گیری داریم اما خروجی برابر هزینه ای که می کنیم نیست، چون جانمایی ها درست و مطالعه شده نیست وظایف برخی فرهنگسراها با یکدیگر تداخل دارد.
 این عضو شورای شهر همچنین تأکید که فرهنگسراها باید از ظرفیت مساجد هم برای ارائه خدمات فرهنگی، معنوی و مذهبی به مردم و به ویژه در محلاتی که فرهنگسرا احداث نشده، استفاده کنند.

Print
172 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان