• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

فضای شهر ارومیه با نصب 50 المان مناسبتی حال و هوای نوروز گرفت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

فضای شهر ارومیه با نصب 50 المان مناسبتی حال و هوای نوروز گرفت

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ بهمن تمجیدی با اشاره به نصب المان های شهری به مناسبت آغاز سال جدید، عنوان کرد: نصب المان های نوروزی از چند روز گذشته آغاز شده است و در حال حاضر تعداد 50 عدد المان شهری جهت نوروز آماده و در سطح شهر نصب شده است .
وی عنوان کرد: در آستانه فرا رسیدن سال نو، ساخت هفت سین و المان های نوروزی در طرح استقبال از بهار جهت فضا آرایی سطح شهر و ایجاد روحیه و نشاط در بین شهروندان توسط همکاران واحد مبلمان شهری اجرا شد .
تمجیدی در ادامه اظهار کرد:  بازسازی و تعمیر المان‌های نوروزی سال‌های گذشته و تعدادی المان و هفت سین نوروزی جدید که تمام فرآیند طراحی، انتخاب و ساخت آن ها توسط هنرمندان و عوامل هنری سازمان  اجرا شد و در دستور کار سازمان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: علاوه بر نصب المان‌های نوروزی، در راستای اجرای طرح استقبال از بهار با هدف بهبود حال و هوای شهر، اقداماتی از قبیل آذین‌بندی، تعویض و نوسازی پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران، رنگ ‌آمیزی جداول، بازسازی و رنگ‌آمیزی المان‌های قدیمی در سطح شهر انجام شد.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه  اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، زیباسازی شهر می‌تواند در آرامش بصری شهروندان نقش موثری داشته و علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی، پیامدهای مثبت روحی و فکری نیز برای شهروندان به ارمغان آورد.

Print
320 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان