• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

قدردان زحمات کارکنان مناطق شهرداری هستیم/ سلامتی پرسنل جز اولویتهای اصلی شهرداری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

قدردان زحمات کارکنان مناطق شهرداری هستیم/ سلامتی پرسنل جز اولویتهای اصلی شهرداری

مدیر حوزه شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، غلامرضا حافظی در جلسه شورای اداری شهرداری منطقه پنج اظهار کرد:  شاهد آن هستیم که همه ساله در ایام پایانی سال فشار بر همکاران مناطق مضاعف می شود و ما به  نمایندگی از مهندس عدل دوست، سرپرست  شهرداری؛ از این جهت قدردان زحمات و تلاشهایشان هستیم.

وی افزود: منطقه پنج جزء مناطقی است که انتظار درآمدزایی از آن وجود دارد و از پرسنل ساعی این منطقه همچون گذشته انتظار می رود که یاریگر شهرداری باشند.

مدیر حوزه شهردار ارومیه گفت: با توجه به اینکه تجمع شهروندان در روزهای آخر سال افزایش می یابد، شرایط به شیوه ای مدیریت شود تا سلامتی پرسنل مناطق در ایام پیش از عید با توجه به موج جدید شیوع کرونا با تهدید مواجه نشده و ان شاء الله بتوانیم همه در کمال سلامتی در خدمت شهروندان باشیم و سلامتی پرسنل و خانواده هایشان جز اولویتهاست.

حافظی رعایت پروتکلهای بهداشتی، رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از خدمات غیرحضوری را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: امیدوارم سال آینده، سال خوبی برای پرسنل شهرداری و تمامی شهروندان باشد و بتوانیم در کنار همدیگر به توسعه شهر و پیشبرد در اهداف محوله اقدام کنیم.

Print
290 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان