• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

لاله های ارومیه آغاز به شکفتن کرده اند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

لاله های ارومیه آغاز به شکفتن کرده اند

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ چند سالی است که ارومیه میزبان هزاران گل لاله ای است که در بوستان های شهر جلوه نمایی می کنند و امسال نیز 300 هزار پیاز گل لاله را در سطح شهر ارومیه کاشته شده است و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در اقدامی تعداد بیشتری از انواع گل های رنگا رنگ را نسبت به سال گذشته در بوستان های مختلف شهر کاشت تا شهروندان بار دیگر شاهد مناظر زیبای از طبیعت باشند .

علی شایگان ، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه با بیان اینکه فضای شهر ارومیه با کاشت 300هزار پیاز گل لاله در رنگ های متنوع در بوستان ها و معابر مختلف شهر عطر آگین شد، افزود: عمده گل های لاله در پارک ها کاشته شده اند.

وی در ادامه با اعلام اینکه با کاشت 3 میلیون بوته گل فصلی و دایمی به استقبال بهار رفتیم، بیان کرد: این گل ها از نوع لاله، شب بو، بنفشه، میناچمنی، میمونی، مارگریت، قرنفل و میخک است .

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه افزود: شکوفایی 3میلیون شاخه گل فصلی و دایمی در پارک ها و معابر شهر ارومیه در سال 97 زیبایی بی نظیری را به این شهر داده و پارک های ارومیه را بهاری کرده است.

Print
414 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان